Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quartel schreef:no way![]()
Toen ik aan het zoeken was naar een paard stapte ik er op niet 1 voor ik een ander er op had zien rijden.
Ik ben alles behalve heldhaftig op dat gebied
Je ziet al snel of iemand anders veel moet doen om het dier te rijden....en als ik dat zie dan sla ik graag over.
Maar ik ben dan ook niet meer zo jong en heb zelf kids thuis, dat maakt het vaak wel anders allemaal.
Cassidy schreef:Mee eens. Nogmaals, geen enkel paard is het waard om een meter onder de graszoden voor te belanden, of erger nog, voor de rest van je leven in een rolstoel. Echt geen enkel paard....
saddledancer schreef:Ja, ik stap wel op een vreemd paard. Ik rij veel verschillende paarden, en merk als ik er op zit snel genoeg hoe t gaat. Er zijn niet veel paarden waar ik niet op zou stappen, vooral niet als ze van mensen zijn die ik ken, of die ik via via ken, of waarvan ik weet dat ze t paard zelf ook regelmatig rijden, want Dan 'kan het dus wel'.maaaar Ik zou NOOIT op een vreemd paard naar buiten gaan, zonder dat ik m eerst in de bak gereden heb. Zou ik vroeger wel gedaan hebben trouwens, toen was niets me Te gek
Gypsy schreef:Cassidy schreef:Mee eens. Nogmaals, geen enkel paard is het waard om een meter onder de graszoden voor te belanden, of erger nog, voor de rest van je leven in een rolstoel. Echt geen enkel paard....
Amen!