Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
riegje schreef:@xziva
met een strotouwtje je beugels aan elkaar knopen. niet te strak en onder de buik van het paard door.
Wel doen met iemand er bij en met een betrouwbaar paard!
En verder zit niets anders op oefenen en oefenen en oefenen.
. Maar wat jij zegt kan ik nog wel eens van proberen, dankje!
kyrkelover schreef:Er is toch een ding waar ik me over verbaas. Hier in het topic zegt eigenlijk iedereen nee niet iedere pas. Echter als ik op concour kom zie ik ongeveer overal waar ik kijk het omgekeerde.....
Dus spiegelt iedereen zich mooi voor of zijn die tich honderd man die ik gezien heb uitzonderingen.
Ik ben overigens echt tegen dan krijg je een trapzak.
kyrkelover schreef:Er is toch een ding waar ik me over verbaas. Hier in het topic zegt eigenlijk iedereen nee niet iedere pas. Echter als ik op concour kom zie ik ongeveer overal waar ik kijk het omgekeerde.....
Dus spiegelt iedereen zich mooi voor of zijn die tich honderd man die ik gezien heb uitzonderingen.
xJess schreef:kyrkelover schreef:Er is toch een ding waar ik me over verbaas. Hier in het topic zegt eigenlijk iedereen nee niet iedere pas. Echter als ik op concour kom zie ik ongeveer overal waar ik kijk het omgekeerde.....
Helemaal mee eens! Dit was ook een van de redenen van dit discussietopic. Tuurlijk is het logisch als je het mooi verteld, dat je paard aan je been moet zijn, actie - reactie blabla. Maar toch zie ik 8 op de 10 ruiters (ook op hogere niveaus) die gewoon hun paard elke pas aansporen. En als je hier die poll bekijkt zijn degene die op 'ja' hebben gestemd zeer in de minderheid. Bijna niet noemenswaardig. Waar gaat het dan fout?