Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Was heerlijk we reden altijd in een weiland en soms dan zette ik mn muziek aan en dan crosten we de weilanden door
was echt heerlijk
ik denk niet dat ik dat met mn nieuwe paard moet gaan proberen
.
Verder vind ik het onverstandig. Je bent aan het rijden omdat je bezig wilt zijn met je paard. Een muziekje op de achtergrond in de bak prima, van mij hoeft dat alsnog niet maar dat is persoonlijk voor iedereen. Met buitenrijden vind ik het helemaal not done. Dat vind ik overigens ook voor fietser, scooter bestuurders enz enz gelden. Mila11 schreef:Ik reed een keer met eenn meisje in de buitenbak. Ze had allebei de oortjes in en schreeuwde keihard tegen haar paard, wss had ze niet door hoe hard het was want zelf vanuit de binnenbak keken de mensen wie er aan t schreeuwen wasvind t echt niet kunnen hoor...
zowel in de bak als buiten. Eens ik op de weg kwam zette ik de muziek een beetje minder luid en eens weer in het bos of op een veldwegje weer wat luider. Nooit geen problemen gehad.
.