Kben er zelf ook klaar mee

Heb tot nu toe dingen zat aangedragen en beargumenteerd, maar in een discussie zal men ook eigen dingen moeten aandragen.
Deze discussie ben ik op een ander paardenforum gestart. Echter zonder enig aanvallen op de persoon en eigen inbreng hoe men het ziet. Dus we zitten daar zeker niet op 1 lijn. En er is een open discussie met eigen visie
Vreemd dat het daar wel kan, en hier diegene die het topic start aan alle kanten beledigd aangevallen en geprovoceerd wordt. (enkele uitgezonderd)
Er is door mij tot nu toe een bijdrage gedaan, maar als ik dit soort (nietszeggende) aanvallen en niet inhoudelijke boodschappen tegen kom, houd het voor mij op.
Mocht er zelf echt een daadwerkelijke serieuze vraag zijn, dan stelt men die namelijk belangstellend en niet aanvallend.
Maar goed....dat is bokt, lekker anoniem
Ik zal alleen op serieuze stukken hier ingaan. Ieder die aanvallend begint hoeft van mij geen reactie te verwachten , maar ook diegene die géén bijdrage zelf leveren (niet zelf willen nadenken??)
En voor diegene die denken een vraag te hebben en deze aanvallend stelt? Wil je wel leren? of ga je meedoen......
Heeft een soort gehalte als pesten in een groep naar 1 persoon.
Nu heb ik gelukkig zelf deze ervaring niet, maar realiseer je wel wat je kán veroorzaken met zon aanval in een groep.
Meelopers heb ik niks aan
zelfdenkende wel