Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ragdollcat schreef:Blijkbaar klooien er heel wat mensen met de paarden aan, zoveel probleempaarden en zoveel die te koop staan.
Dus het gaat echt niet altijd goed.
Kirsie99 schreef:Ik denk omdat deze paarden sowieso goedkoper zijn en omdat meiden dit onder slkaar "stoer" vinden...
In films zie je vaak wilde paarden die dan worden getemt door "wondermeisjes". En keihard racen met je wilde paardje. Deze meiden zien dit vaak als stoer, erg jammer voor meisje en paard maarja...
KWIBBELxx schreef:Ik ben er ook redelijk tegen....Maar er zijn veel mensen die ofwel het samen met hun paard willen leren, of willen kunnen zeggen van dit heb ik hem allemaal geleerd, maar ik denk ook gewoon omdat een goed jong paard goedkoper is dan een goed paard dat al alles kan..
emilyslaluna schreef:Ik ken iemand die een 3-jarige had aangeschaft om zelf in te rijden. Ze wilde ermee gaan springen. na een paar maanden of een jaar heeft ze besloten om hem te verkopen omdat hij nog niet 1m kon springen. ALS 3 JARIGE!!!! dat is toch niet normaal. Vindt ze dat het een k* knol is terwijl zij hem zelf heeft ingereden. Ze zou maar is eerst naar derzelf kijken.
geerke schreef:emilyslaluna schreef:Ik ken iemand die een 3-jarige had aangeschaft om zelf in te rijden. Ze wilde ermee gaan springen. na een paar maanden of een jaar heeft ze besloten om hem te verkopen omdat hij nog niet 1m kon springen. ALS 3 JARIGE!!!! dat is toch niet normaal. Vindt ze dat het een k* knol is terwijl zij hem zelf heeft ingereden. Ze zou maar is eerst naar derzelf kijken.
die is geen paard waard
moelly schreef:Waarom maak jij je er druk om?
Het is toch jou probleem niet?
Bovendien weet 90% van de mensen met jonge paarden waar hij/zij mee bezig is. Er is vrijwel altijd begeleiding. Dus ik zie het probleem niet zo?
moelly schreef:Waarom maak jij je er druk om?
Het is toch jou probleem niet?
Bovendien weet 90% van de mensen met jonge paarden waar hij/zij mee bezig is. Er is vrijwel altijd begeleiding. Dus ik zie het probleem niet zo?
petra1970181 schreef:ik ga ook voor n jongere paard /of pony met begeleiding en ik reken op minimaal anderhalf tot 2 jaar begeleiding (op elke gebied) hoeft geen 4 jarige te zijn maar ook geen 15 jarige
tja je kan er n klik mee hebben met n oud paard maar daar gaan we gewoon nie bij kijken![]()
hoewel er zijn er 2 die ik ik wel zou kopen (die zijn niet te koop)maar tja dat ligt iets anders