Mindfields schreef:setteke schreef:Mindfields, zie je de onderhals niet tijdens de galop en de neiging tot een ja-knikker? De wissels zijn misschien recht, maar zo klein gesprongen.
Ja, klein gesprongen, maar recht. Juist. Dat bedoel ik dus exact. Waarom groter en dan van links naar rechts zwiepen? Meer spektakel, maar niet correct. Ja knikker, ik zie juist dat het paard zijn eigen balans mag zoeken en niet geblokkeerd wordt op een strakke stang. Kan het hoofd stiller, ja, maar ik zie dit echt veel liever dan die strakke stangen en 'stille' maar compleet strakke 'aanleuning' van tegenwoordig.
Helaas kom je hier tegenwoordig niet meer mee weg, je blijft hangen op een percetage van ongeveer 58%. Ik snap dat je dit liever ziet en ik heb er misschien thuis geen probleem mee, maar ik streef wel naar een stille houding en groot gesprongen mooie wissels die van de grond afketsen
.Een serie wordt dan moeilijker, maar we moeten een streven houden. En het is mogelijk, dus waarom met minder genoegen nemen
. 
Er is onderweg dus heel wat gebeurt.