Rijden met MP3, wat doet het nu?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

quincy1998

Re: Rijden met MP3, wat doet het nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 18:06

Heeeey

Ik doe het eigelijk nooit , maar met muziek kan ik mij meestal wel beter concetreren dus mischien kan het hier wel aanlichen en mischien ben je dan wel niet zo bezig met je paard als hij ergens bang voor is ofzo

Leetje1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 09:38

Ik sta op een stal en rij bijna altijd in mijn eentje dus heb eigenlijk nooit me oortjes in, maar gewoon muziek aanstaan. Ook als ik buitenrij staat mijn muziek zachtjes aan, maar dan rij ik absoluut niet met oortjes in. Bij mij is die muziek gewoon dat ik meer ontspannen blijf, waardoor mijn paard zich ook meer gaat ontspannen.

Natasja1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 09:43

tijden het rijden geen oortjes in, wel altijd de radio zachtjes aan tijdens het rijden in de bak.

Alyss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 13:44

Zelf vind ik gewoon zachtjes muziek aan hebben staan soms wel fijn, maar met oortjes in heb ik echt zo'n afgesloten gevoel en het idee dat ik veel minder meekrijg van het er nu precies gebeur.
Ik rij dus liever niet met oortjes in :)

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:32

Lekker de radio aan langs de bakrand :)

Dreamdust

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 10:58

Ik heb alleen een keer lekker gestapt met een oortje in, en dat was wel ontspannend maar dan hoefde mijn paard ook niet aan het werk :) Muziek dat jouw aanspreekt heeft wellicht een positieve invloed op hoe je je voelt, maar wat het met je rijkunsten doet weet ik niet.

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:52

Oortjes van MP3 in gaat niet, want ik heb al een oortje in om les te krijgen :P
Toen ik klein was en mijn pony net had, stond de muziek weleens op als ik aan het rijden was. De eerste paar lessen was hij doodsbang van het lawaai, maar na een poosje vond hij het heel leuk en ging het eigenlijk veel beter.

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 09:29

Ik neem mijn dressuurproeven op op mijn telefoon en dan luister ik ze met oortje in en rij ik de proeven. Handig voor als er niemand is om de proeven voor te lezen.

Wat ik ervan vind: Als je gewoon 1 oortje in doet ipv 2 kan je alsnog goed horen wat er om je heen gaande is.

Cremoris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 14:04

Waarom zou je in godsnaam met oortjes rijden als je aan het werk bent met je paard?
Oke, muziek wat via de radio komt en dus door heel de bak afspeelt vind ik wel ontspannend, maar ik vind het ook wel fijn om te horen hoe mijn paard reageert op mijn hulpen.
En ook wat er verder om me heen gebeurt.