En ik vind zelf dat je erg zacht bent hoor, moest die s&t en sporen weg zijn zou ik ja "vind ik leuk-en" op facebook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tesssaaa schreef:Jasmijn78 Je kan impuls, rechtgerichtheid, tact, verzameling en ontspanning met alleen een touwtje om zijn nek zelf doe ik dat met mijn pony ik maak galopwissels wijk overgang galop naar stap en andersom uitstrekken en weer op vangen het kan allemaal!
, daar zou zij (en ik) graag een filmpje van zien. 
rider schreef:met je winterhandschoen een touchscreen te bedienen.

kirrepir schreef:Als ik dit zo lees denk ik: dus eigenlijk zou het beter/duidelijker zijn voor een paard om hem met stang en trens en sporen te rijden, maar gebeurt dit niet omdat het overgrote deel van de ruiters er gewoon niet mee kan omgaan?
kirrepir schreef:Als ik dit zo lees denk ik: dus eigenlijk zou het beter/duidelijker zijn voor een paard om hem met stang en trens en sporen te rijden, maar gebeurt dit niet omdat het overgrote deel van de ruiters er gewoon niet mee kan omgaan?
Kun je nagaan als ik erop zit: hij kan mij niet meer zien, ik kan een stemcommando geven maar dat werkt/kan niet bij alle oefeningen even goed, dus hij is afhankelijk van zit/teugel/been - maar voor sommige oefeningen liggen die hulpen wel erg dicht bij elkaar.