Daphne__ schreef:----
Laat maar, ga me niet eens verlagen tot jou niveau
Boefje, dat deed je wel!!!!
Wissen was te laat!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daphne__ schreef:Paddenpad;
Als je zin hebt om mij de grond in te boren (alleen maar omdat ik je geen gelijk geef), stuur me dan even een pbHet is altijd fijn om te horen wat ik aan mezelf kan veranderen, maar daar heeft de TS van dit topic zo weinig aan.
Alvast bedankt.
Als er bij een volgend paard weer zo`n mening voorbij komt, waarvan het wemelt in paardenland, gaat die dan ook op Marktplaats? wilmamiesen schreef:Op basis van 1 zo`n opmerking ook maar overwegen om je paard te verkopen?! Dan ga je er ook echt voorAls er bij een volgend paard weer zo`n mening voorbij komt, waarvan het wemelt in paardenland, gaat die dan ook op Marktplaats?
Fijn dat je dingen zo klakkeloos aanneemt van je instructeur, dat is een brave leerling voor hem. Maarruh, als hij er blijkbaar niet in gelooft, waarom vangt hij dan wel nog geld voor je lessen? Dan moet het ook een flinke vent zijn en de lessen stoppen.
Bah, ik zou hier zelf mee stoppen en op een vriendelijke en opbouwende manier de grenzen van je paard onderzoeken. Die liggen vaak verder dan je eerst verwacht, als je maar toewijding hebt. En juist door gaan als het tegen lijkt te zitten.
Bizzybijtje schreef:Waarom heb je hem dan gekocht?
Kijk gewoon hoe ver je komt, wie weet raak je in het M, koop vervolgens een jong dier dat al op dat niveau zit en hoppa, je kunt wat niveaus overslaan.
Maar ik vind het érg flauw om een paard te verkopen 'omdat hij niet goed genoeg is'.
Je mag al blij zijn dat je er een hebt
xxMaxx schreef:wilmamiesen schreef:Op basis van 1 zo`n opmerking ook maar overwegen om je paard te verkopen?! Dan ga je er ook echt voorAls er bij een volgend paard weer zo`n mening voorbij komt, waarvan het wemelt in paardenland, gaat die dan ook op Marktplaats?
Fijn dat je dingen zo klakkeloos aanneemt van je instructeur, dat is een brave leerling voor hem. Maarruh, als hij er blijkbaar niet in gelooft, waarom vangt hij dan wel nog geld voor je lessen? Dan moet het ook een flinke vent zijn en de lessen stoppen.
Bah, ik zou hier zelf mee stoppen en op een vriendelijke en opbouwende manier de grenzen van je paard onderzoeken. Die liggen vaak verder dan je eerst verwacht, als je maar toewijding hebt. En juist door gaan als het tegen lijkt te zitten.
Het paard mag niet meer bereden worden! Is kreupel geweest blijkbaar... Achja ik dacht ik zeg het even want volgensmij wist je dat nog niet! Begrijp dat je niet een uur wilt besteden aan alles terug lezen..
Tendance schreef:Paddenpad schreef:Ga inderdaad mezelf laten rusten,want het is toch echt bedtijd nu,er zijn namelijk mensen die moeten werken en aangezien er niks zinnigs te beredeneren is,is het zonde van mijn tijd!!
Ikkuh lekker niehiet! Zit in het onderwijs, dus heb 7 weken vakantie! Heerlijk!
Mijn wekkertje gaat om half 5
mika11 schreef:Het is toch vrij normaal om een paard te verkopen als het niet bij je past.
Of dat het paard niet voldoet aan de wensen die je hebt met het rijden.
Er staan duizenden paarden te koop in Nederland, waarvan ook met dezelfde reden als de TS.
Ik snap niet dat mensen zo moeilijk doet dat de TS een paard wil verkopen, alsof het een misdaad en beulerij is.
Wel een beetje overdreven allemaal, veel reacties.
eridinges schreef:Bizzybijtje schreef:Waarom heb je hem dan gekocht?
Kijk gewoon hoe ver je komt, wie weet raak je in het M, koop vervolgens een jong dier dat al op dat niveau zit en hoppa, je kunt wat niveaus overslaan.
Maar ik vind het érg flauw om een paard te verkopen 'omdat hij niet goed genoeg is'.
Je mag al blij zijn dat je er een hebt
Hier ga ik in mee. Je doet net alsof je een topruiter bent.
De techniek is niet goed en als je nog niet eens op concours ben geweest kan je niet oordelen.
Als hij daar niet fijn springt dan is het een uitdaging om dat wel te bereiken.
Ik heb echt een hekel aan mensen die een paard kopen en het gebruiken als prestatievoorwerp en niet als dier. Er zit geen aan en uit knop op. De ene keer gaat het beter als de andere keer, dat is normaal en daar is het een dier voor. Wie weet train je hem en haalt hij wel hoger als het L. Als je het niet probeert door vaak te starten dan weet je het nooit. Ik vind je erg verwaand over komen in je OP...