Persoonlijk word ik er heel moe van dat er altijd gekeken word naar gewicht, terwijl dat niet veel zegt. er zijn mensen lichter als mij maar als je dan vraagt aan een derde, dan geloven ze dat niet.
als ik jullie verhalen zo lees, ben ik veels te zwaar voor mijn paard.. maar dat is mijn man ook, dus wij zijn dierenbeulen.
zelf heb ik het nog niet aan het paard gemerkt, ze hinnikt als ik kom, ze loopt mee en heeft nog nooit een stap tegen gewerkt. nu ze heel ziek is, laten we haar natuurlijk staan, maar man o man wat een zorg en liefde krijgt dat dier en wat heeft ze ondertussen al een kosten gemaakt.. Meer dan ik betaald heb voor haar.. maar goed als je te zwaar bent....... is het zielig..
helaas ken ik genoeg mensen dien NIET te zwar zijn, maar waarvan de paarden toch echt ongelukkiger zijn, die geslagen worden als ze iets niet doen, en die niet de zorg krijgen die ze nodig hebben, die wat langer op hun hoeven moeten staan omdat de smid geld kost.. een verkeerd zadel dragen.. nou naar mij idee is dat veel zieliger.
.
leuk plaatje trouwens
- en ik ga ook niet op een pony rijden.