schoentje schreef:Henk heeft een spring- en handelssttal in Sevenum. Zelf rijd ie geen wedtrijden meer, maar hij begeleid z'n kinderen Nick en Moniek en stalruiter Patrick Lemmen.
Ah, dat is te ver weg voor springles voor mij.
Citaat:Ik had van zo veel verschillende mensen les gehad, dat ik niet meer wist wat goed was en wat niet. Moesten het paard nou in de krul, of met de neus eruit? Moet ik nu altijd voor de dichte of grote afstand gaan? Ik wist het echt niet en een eigen mening had ik op dat moment al helemaal niet.
Dus ik besloot na de masterclass eens een tijdje nergens les te nemen, om zelf het een en ander uit te vinden en een mening over het rijden van een paard te gaan vormen.
Dus toen heb ik een jaar of 2-3 zelf aangeklooit, alles uitgeprobeerd, totdat ik een mening en een systeem had gevormd. Ik vond dat Henk daar het beste bij paste, daar had ik ook al eerder les van gehad.
Nu een paar jaar verder kan ik ook weer goed naar verschillende meningen over paardrijden luisteren, juist omdat ik een eigen mening erover heb. Natuurlijk stel ik ooit het een en ander bij, maar zit een rode draad in mijn rijden.
Dat vind ik interessant. Wat voor antwoorden heb je gevonden op je vragen in de eerste alinea? Care to say more over je rode draad?
Bedankt,
- C