Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zipporah schreef:Zou een paard dan ook beter kunnen slikken met een dubbel gebroken bit dan een ongebroken bit? Ik wou namelijk de overstaP maken naar ongebroken maar als ik kijk wat in mijn mond fijner zal zijn met slikken lijkt mij dan toch een gebroken of dubbelgebroken bit fijner?
setteke schreef:[naam] schreef:Zou een paard dan ook beter kunnen slikken met een dubbel gebroken bit dan een ongebroken bit? Ik wou namelijk de overstaP maken naar ongebroken maar als ik kijk wat in mijn mond fijner zal zijn met slikken lijkt mij dan toch een gebroken of dubbelgebroken bit fijner?
Een paard kan altijd slikken, dus wat jullie fijn vinden, dat gewoon doen
Ga ik van de week even een ander bit kopen. vickylover schreef:en kauwen op het bit wat wilt dat zeggen ?
mijn paardje die laat ik eerst gewoon met der hoofd in de lucht lopen .
dan gaat ze kauwen , dit doet ze 4 keer en dan boem totaal ontspannen blijft naar beneden .
en dan gaat het schuimen beginnen .
heeft dat ook met ontspanning te maken ?
Nynkee94 schreef:haha dit is een discussie waar je nooit uit zal komen, ik denk zelf dat het geen ontspanning is, want mijn paard schuimt ook wel eens maar soms ook wanneer ze totaal niet ontspannen is ?