Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben na heel wat jaartjes nog steeds heel tevreden over haar manier van lesgeven, ze moet je liggen, maar ik kan heel goed met haar opschieten 
)(woensdag&zondag)
Ik heb leren paardrijden op het paardje van de buurvrouw en ben vanuit daar eigenlijk uitgebreid naar verzorg- en later eigen paarden. Manegelessen hebben er dus voor mij nooit bij gezeten.
Verschillende paarden.. tsja, ik ben het ermee eens dat je op alle paarden moet kunnen rijden, maar aan de andere kant kan je ook pas leren van een paard als je er vaker op rijdt, ben ik van mening. De meeste paarden hebben knopjes die je moet vinden, ik ken geen enkel paard die ik de eerste keer dat ik erop zit even goed of beter aan het lopen kan krijgen dan de eigenaresse die er dagelijks op zit
Karlijn_xx schreef:Ik vind verschillende instructrices juist héél vervelend, iedereen heeft een andere kijk. Ik heb ook twee verschillende instructrices, maar die zitten op dezelfde richtlijn qua rijden, en als ik het ergens niet me eens ben laat ik dat ook gewoon merkenVerschillende paarden.. tsja, ik ben het ermee eens dat je op alle paarden moet kunnen rijden, maar aan de andere kant kan je ook pas leren van een paard als je er vaker op rijdt, ben ik van mening. De meeste paarden hebben knopjes die je moet vinden, ik ken geen enkel paard die ik de eerste keer dat ik erop zit even goed of beter aan het lopen kan krijgen dan de eigenaresse die er dagelijks op zit ;)