ik zou niet anoniem willen leven........... ik ben ik...... met al mijn pro's en cons......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

setteke schreef:Nee, klopt, maar dat jullie nog benieuwd zijn naar de "heren"? Ik ben niet zo benieuwd, maar hoop dat "de smid" mijn paard niet vernageld, vanwege Bokt.
Er was toch ooit (niet zo lang geleden) een ontmoeting tussen de heren? Weet niet meer hoe dat topic heette?
Paardentango schreef:Klinkt reuze interessant !
Da's mijn vak. Maar niet hier in dit topic denk ik. Pb gerust.
. Op buitenrit worden automobilisten die zachtjes langsrijden nagezwaaid door mijn paard, . Iets wat snel het dorp rond ging en nu heb ik allemaal mensen die zachtjes langs mij rijden.
Als ik er naast loop en de berm laat het toe, dan worden bekenden gegroet met een compliment
, het heeft mij geleerd geduldig te zijn.
. Maar het is een erg leuke manier om je paard te leren kennen. Professor schreef:Mijheer Kadankovitch,
Het staat u goed om anderen te verdedigen, helaas is er niets te verdedigen, wanneer dingen door elkaar gehaald worden, er is geen progressie in oefeningen, geen veranderingen.
Wijken voor de kuit, SB, moderne Klassieke Dressuur, en Vrijheidsdressuur.
Dat zijn vast staande dingen.
En stelling zonder buiging kan, maar buiging zonder stelling niet.
Wanneer u dat stoer en star noemt ok, maar legt u aub geen dingen in mijn mond.
U hoppelt van de ene theorie naar de andere net wat u past.
Waar de wind vandaan komt zwaait de vlag.
En verstoppen achter anderen die hoeft u niet te verdedigen, wanneer zij courage hebben en inhoud kunnen zij dat zelf.
Waarom u zo verschrikkelijk uw druk maakt om technische uitdrukkingen weet ik niet, maar u verwijt mij vele dingen, maar 1 ding kan u mij niet verwijten dat het niet waar is wat ik over de oefeningen schrijf.
Oefeningen zijn vast omschreven, daar kan men niet zelf wat van maken, aangezien het dan de oefening niet is.
En dat verwijt ik u ook, dat u steeds mij aanvalt en mij verbiedt de waarheid te schrijven.
Het in niet mijn theorie alleen, het staat beschreven en is gewoon vaststaand, hoe en wat.
Een flik flack bij het kunstrijden op de schaats kan men ook niet veranderen, omdat het dan de sprong niet is, maar een ander sprong.
En dat krijt u mij aan, ook de hulpen geving.
En alles wat u nu erom fantiseert is geweldig maar niet de waarheid.
En daar blijf ik bij, en ik hoef anderen niet te verdedigen, en ook mij niet er achter te verschuilen.
En wanneer u en horseyfries geloofd wat u schrijft doe dat dan, maar het zijn geen oefeningen die kunnen, al hoewel u dat beide denkt.
Mijheer Kadankovitch, veel geluk met het verdraaien van de theorie, de historie en mijn woorden.
En vooral de inhoudlose woorden die u nu schrijft.
Er komt van uw zijde alleen kritiek maar geheel niet een antwoord.
Hoe buiging met stelling naar de andere zijde???
Wijken voor de kuit met buiging????
Niets geheel niets.
Alleen schelden meer niet.