Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IcePrincess schreef:vickylover, jammer dat je je zo hebt laten beinvloeden, hoe vaker je het hoort hoe meer je het gaat geloven. Als ik in je profiel kijk zie ik gewoon een leuke combinatie (alleen met een totaal verkeerd zadel). Het paard vind ik juist voor het plaatje veel te groot
, maar ja, het is maar net wat je gewent bent en graag wilt zien, net als wat justkid al zegt. Bij western is het veel normaler om kleine ponies te rijden, dat plaatje vind ik dan ook veel sneller mooi dan die grote dressuurknoeperds met minimeisjes erop
.
Maar zowel de pony als je nieuwe paard zijn erg leuk, je hebt wel smaak qua paarden.

minikatje schreef:vickylover schreef:Ik heb toch helaas mijn kleine c pony verkocht van 1,32 .
Zelf ben ik 1.63 .
Met me benen kwam ik niet onder haar uit maar me bovenlijf was echt te groot .
Ook mensen zeiden dat ik voor het mooie te groot ben .
Dus elke keer als ik aan het rijden was in de bak zat ik steeds in de spiegel te kijken en vond ik het gewoon niet kloppen .
Nu heb ik een paard van 165 ongeveer en dat is gewoon beter voor me
Al blijf ik pony's toch geweldig vinden
heb even je profiel bekeken, en mag ik zeggen dat het grote onzin was wat die mensen verkondigden??
als paardrijden een schoonheidswedstrijd moet worden kap ik er gelijk mee![]()
beauty is in the eye of the beholder zullen we maar zeggen.
Saul schreef:Ik snap haar wel hoor.. je moest eens weten wat bokt hier allemaal naar mijn hoofd geslingerd heeft..
Dat ik geen chips meer mag eten, ik zwaar overgewicht heb, en ik een dierenbeul ben..
Dat terwijl de DA en de fysio deze week maar WEER bevestigd hebben, dat het geen enkel probleem is dat ik mijn pony rijd.
Neemt niet weg dat ook ik mijn pony vorig jaar op MP heb gehad, vanwege o.a bokt ....
vickylover schreef:minikatje schreef:daarom vroeg ik in een ander topic ook om een foto van de zijkant.
niet om vickylover aan te vallen, maar van voren vertekent idd.
anyhoes, paardje is al verkocht en ze is happy met haar andere (die overigens ook beeldschoon is).
![]()
![]()
![]()
ik heb ze geplaatst
Ben benieuwd wat je ervan vind .

Saul schreef:Ik snap haar wel hoor.. je moest eens weten wat bokt hier allemaal naar mijn hoofd geslingerd heeft..
Dat ik geen chips meer mag eten, ik zwaar overgewicht heb, en ik een dierenbeul ben..
Dat terwijl de DA en de fysio deze week maar WEER bevestigd hebben, dat het geen enkel probleem is dat ik mijn pony rijd.
Neemt niet weg dat ook ik mijn pony vorig jaar op MP heb gehad, vanwege o.a bokt ....

Saul schreef:Mijn topics eindigde altijd in slotjes.
Mijn record is 14 pagina's rellen geloof ik.
Ik ben inmiddels wel 10 KG afgevallen .
Maar dit heb ik niet gedaan omdat bokt me verteld heeft dat dat moest, want ook met die 10KG erbij was het volgens de DA geen probleem.
Maar nu ik die 10 KG bagage minder heb voel ik me wel lekkerder in mijn vel, en ben ook heel benieuwd hoe Uk daar op gaat reageren

Saul schreef:Uk = eigenlijk Mickey, en ja dat is mijn pony
Het is niet zo'n hendige, en hij denkt dat hij een hengst van 2 meter is.
Met als gevolg dat hij in September flink getrapt is en in Oktober weer (nieuwe paarden in de wei, rangorde je kent het wel).
Na zijn blessure in September was het in Oktober weer raak, en flink. Hij had toen zijn griffelbeen gebroken, en is met spoed geopereerd. Inmiddels zijn we 5 maanden verder.
Maar ik mag weer voorzichtig op gaan pakken!! Echter zal dit een hels karwei worden ben ik bang
vindt het er hartstikke leuk uitzien
lijkt me wel een eigenwijze xD
maar toch maar een keer proberen S__L schreef:Ik zie je ook heel vaak op cavaletti en je mag echt trots wezen op wat je allemaal hebt bereikt met mickey!
Mickey kan je makkelijk hebben! Helemaal nu je zoveel bent afgevallen. Echt heel knap, super!
Heb ook je verhaal gelezen op cava en ik hoop dat je snel weer kan beginnen met hem.
. Ik heb het al gezegt maar ik zal het nog eens doen, ik vind jullie echt een topcombinatie
.
. Maar in je eerste post zeg je dat je hem verkocht omdat je het plaatje niet mooi vind, daarna pas dat er geen klik was, dat is een heel andere rede om te verkopen.

. IcePrincess schreef:Wat fijn dat je weer mag rijden Saul. Ik heb het al gezegt maar ik zal het nog eens doen, ik vind jullie echt een topcombinatie
.
Als je net met je voeten onder de buik uit komt vind ik persoonlijk het mooiste plaatje geven.
Dus vandaar dat ik het paard te groot vind vickylover. Maar sommige combinaties klikken nu eenmaal, ook al is het voor het plaatje niet mooi, bij jou is dat en groot paard, bij mij een kleine pony. Maar in je eerste post zeg je dat je hem verkocht omdat je het plaatje niet mooi vind, daarna pas dat er geen klik was, dat is een heel andere rede om te verkopen.
Vanaf de voorkant ziet het er idd al snel niet mooi uit, en als de foto dan ook nog eens vanaf een paard genomen wat gigantisch groot is....
http://i174.photobucket.com/albums/w112 ... ijden1.jpg
Schuin van voren ziet er al heel anders uit.
Ik baal wel dat ik voorlopig niet mag rijden (ivm rug-operatie), kon steeds niemand vinden om goede rijfoto's te maken maar ik wil graag een topic op bokt zetten met rijfoto's. Ik zie het zo vaak dat mensen pagina's lang lopen te zeuren over meiden die verre van te groot zijn. Mensen moeten eens nadenken voor ze gaan roepen. Lodewijk mag van de veearts 10 kilo meer dragen dan hij nu doet mij + zadel, ook de osteopaat ziet geen probleem. Ik heb een pony die het rijden geweldig vind en dit duidelijk laat merken. Wie zijn die bokkers dan wel niet om dan te gaan zeggen dat ik niet zou mogen rijden.
Gewoon het forum volspammen met kleine ponies, hoe vaker ze het zien, hoe meer het een normaal plaatje zal worden.
dus bokt wordt vanaf nu helemaal volgeplaats door alle pony ruiters xD
volgens mij heb ik hem al wel zien langskomen op bokt in tekeningen enz.? kan dat kloppen?