Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FaberSmid schreef:
FaberSmid schreef:Waratje schreef:
Exact, heel duidelijk omschreven. En inderdaad fitness is geen sport, maar gewoon bewegen om fitter te zijn, de compensatie voor zittende beroepen over het algemeen
Dat kan u beide wel van mening zijn, maar dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Fitness, bodybuilding en gewichtheffen zijn toch echt sporten. Alleen al door het feit dat er regels en competitie zijn, zoals u zelf schreef het dan een sport is.
Of u beide het daar nu mee eens zijn of niet, het is en blijft sport.

FaberSmid schreef:Heeft u nooit het showen van het lichaam van de fitness en bodybuilding dames en heren gezien, dat is toch echt een sport.
Blabla1980 schreef:Ach, ik ddenk dat hoe je het ook wend of keert, paardrijden kan zowel hobby als sport zijn
Je kunt alleen niet zeggen dat paardrijden geen sport is, want het KAN wel sport zijn
Waratje schreef:Blabla1980 schreef:Ach, ik ddenk dat hoe je het ook wend of keert, paardrijden kan zowel hobby als sport zijn
Je kunt alleen niet zeggen dat paardrijden geen sport is, want het KAN wel sport zijn
Klopt, paardrijden kan sport zijn, maar is het zeker niet altijd. Paardrijden en paardensport kunnen ook allebei hobby zijn, maar dat hoeft niet altijd het geval te zijn.
Waratje schreef:Huertecilla schreef:Ruítersport. Paardensport is het zeker níet
Heb je een punt, hoewel sommige paarden haast fanatieker kunnen zijn dan hun mensen
speedyweedy schreef:Je moest eens weten hoe moe ik ben als ik een uur heb gereden. :p
Ik maak me ook altijd kwaad over reacties als 'je zit alleen maar op je kont', maarja daar doe je toch niks aan.
Ik hoor ze alleen echt veel te veel.
. Vanwege mijn paard heb ik geen tijd voor andere sporten, maar eigenlijk is het wel goed voor je houding en uithoudingsvermogen. Paardentango schreef:Hoort sportiviteit ook bij sport ?
Las net dat Mw van Grunsven en Dhr Janssen het niet eens zijn met wat regeltjes voor een verkiezing van sporter van het jaar, en hun kans om te winnen is daarmee mogelijk wat kleiner.
Zomaar een gedachten maar zijn de woorden 'sportief' en 'ruiterlijk' verbonden met paardensport?
'Een goede verliezer is winnaar', vond ik altijd een mooie slogan.