Kadankovitch schreef:Heer FaberSmid maar nu dacht ik juist dat u niet meer wilde praten maar juist tot kloeke daden wilde overgaan. U hebt het over discussies, terwijl HorseyFries en Vestasiana juist zo uibundig uw idee van daden omarmd hebben. HorseyFries heeft haar deelname ,onder voorwaarde, al aangekondigd. Nu U en de PROfessor nog.
Er moet toch niet gediscussieerd worden omwille van de discussie (mijn schiet een leuk liedje te binnen dat de professor ongetwijfeld. Annabel ach Annabel, van Rheinhart Mey) dat hebben we al gehad in de jaren zestig en zeventig, en wat heeft dat opgeleverd????
Misschien zou men in een kleine groep iets moeten uitwerken, dat dan voorstellen en het commentaar afwachten. Nu schiet het niet op.
Met vriendelijke groet,
Kadankovitch
Vele denken wat u denkt, al vanaf mijn eerste reactie wensen mensen deze hoefsmid weg? Waarom men zoveel angst voor een hoefsmid heeft, is mij een raadsel?
U gaat nu van het feit weg, dat mevrouw Modie, meneer Professor en ik met het voorstel zijn gekomen de discussie met de theorie en praktijk in de praktijk waar te maken. Waarom u dan zo moed schrijven, kan ik niet begrijpen? Maar als u het beter weet, wat let u?