jazeker wel............. maar net effe wat minder snel zegmaar
[/quote]duidelijk nog nooit op een schieterd gezeten haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Bitje_ schreef:weet je uberhaupt wel waar ik op rijd en
wat voor niveau en zo rijd jij dan? ZZ-ZWAAR?
dan gaan we even vergelijken als je dat wil
Amadeo schreef:Is het niet de bedoeling dat het jonge paard eerst zijn balans weet te bewaren in alle gangen met een ruiter op zijn rug en dan de takt weet te bewaren en dan door middel van oefeningen aanleuning krijgt met als gevolg de hoofd-hals houding die wij ook wel kennen als 'aan de teugel'? Dus in welk opzicht is een slof, ook al hangt deze los, bij een 4 jarige nodig of gewenst of noodzaak?!?!?
[/quote]KiWiKo schreef:dan zie je wat je wil zien, niet wat je kan en moet zien............
KiWiKo schreef:kan zijn omdat de eigenaar niet meer kon, wilde of durfde........... en ik wil mijn eigen veiligheidsmarge inbouwen omdat ik daarmee mijn geld verdiende........
en niet kunnen werken omdat je in het ziekenhuis ligt is geen inkomen, en dat stukje kan ik net niet aan mijn huisbaas of dochter verkopen op het moment dat ik of de huur of het eten niet aan kan brengen.
nou jij weer
KiWiKo schreef:met je ponie nog wel.............. schat, ik ben de ponies al 22 jaar uitgegroei........... je hebt het hier tegen een 40 jarige die vanaf haar 16de al werkt met paarden.
en hoe oud ben jij?......... juist dus jij leefde nog IN je vader toen ik al werkte met sportpaarden
Heerlijk!KiWiKo schreef:dan zie je wat je wil zien, niet wat je kan en moet zien............
maar ik laat met die foto zien dat je een slof niet gebruikt om een paard in een krulletje te dwingen, en dat is alles wat ik daar wil laten zien. Als jij dan toch nog dat wil blijven zien dan heeft het voor mij geen zin meer om dat stukje nog een keer uit te leggen, dan zeg ik heel simpel "look again"