Hanmar schreef:Ziezo_X schreef:Als je gewoon op de middelbare school zit is het absoluut geen moeite om je paard elke dag te rijden (ookal is het een uur fietsen!)
Nou, ik ga nu naar de vijfde van de middelbare school en ik wil niet vervelend zijn, maar dit argument vind ik echt klinkklare onzin - als ik iedere dag (of 6 dagen per week eventueel) naar een paard zou gaan, zou dat zéker in de knel komen met mijn schoolwerk. En dat is niet omdat ik het telkens met de hakken over de sloot red of eigenlijk een niveau te hoog zit ofzo, maar gewoon omdat er nu eenmaal veel van je gevraagd wordt.
Maar jij hebt andere hobbies erbij en hebt er zelf voor gekozen om geen eigen paard te hebben wat in jou geval erg verstandig is!

Het gaat mij om de meiden die hoog en laag springen omdat ze een eigen paard willen, eindelijk hebben ze er één en dan is er ineens te weinig tijd. Als je het echt wil kan je gewoon tijd maken,,, als je nog andere hobbies hebt en je weet dat het niet past dan is het verstandig om een verzorgpaard te nemen.