Tamor07 schreef:Ziezo_X schreef:Maar soms denk ik dat het ook door de ouders komt. Zijn kinderen misschien tegenwoordig veel meer verwend dan nu? Kinderen moeten presteren en wedstrijden rijden, lukt het niet? Dan ligt het zeker aan de pony, want de kinderen zij zooo goed.
Een familie die ik ken hebben een A-kader pony uit denemarken gekocht voor hun dochter (20.000 eu). Haar werd beloofd om in het kader te komen. Helaas, scorens blijven onder de 60 %... dus de pony is niet goed genoeg! Nu hebben ze een nieuwe pony gekocht voor meer dan 25.000 euro!
Dat vind ik ook. Er wordt heel veel van het paard verwacht maar de ruiter maakt het niet waar. Dan komt er een volgende.
Het is echt zo'n smulverhaal eh!
(Maar eigelijk is het jammer dat het echt is gebeurd).Ik kan er ook nog aan toevoegen dat de pony 4 keer in de week door een volwasse amazone wordt gereden. Wanneer dat meisje hem zelf moet rijden gaat mamie mee met de auto, en staat de pony opgezadeld en losgereden voor haar klaar. Ze kan zelf 30 minuutjes rijden en de pony wordt weer van haar overgenomen.
Op school ging het niet zo goed met haar dus moest ze naar een speciale school voor kinderen die topsporten. In het weekend reizen ze af naar Frankrijk, Italie en Duitsland om 'internationaal' te rijden.
Eigelijk heb ik erg medelijden met dat meisje. Zij is waarschijnlijk nooit lekker op kamp geweest met dr pony, wezen wandelen, poetsen, kunstjes leren, buitenritten maken, eens lekker crossen door de modder. Want dat hoor je naar mijn idee op die leeftijd te doen met je pony... is het niet?

en gaandeweg merk je toch dat je wel degelijk vooruit gaat. Inmiddels durf ik zelfs weer te galopperen in de binnenbak met andere combinaties er bij
Zucht, was het vanaf het begin maar zo goed gegaan
Ik stond toen op een manege en dan deden we lekker kinderachtig spelletjes:
)!