Urielle schreef:aerdenhout1 schreef:Wat betreft het betalen...tot het paard zo ver is dat er zonder problemen op kan worden gereden vraag ik er natuurlijk geen geld voor!
Maar waarom zouden de ruiters die makkelijk met paarden wegrijden gaan betalen, als ze overal gratis paarden aangeboden krijgen en vaak nog betaald worden voor hun diensten ook? Niet rottig bedoeld, maar wat zou je zelf doen, dan pak je toch ook eerder een ander paard aan?
Als je al betaalt, dan zal het toch voor een goed leerpaard zijn, of eventueel misschien nog voor een jong talent waarmee je je in the picture kunt rijden?
Maar dat is dus juist mijn vraag...waar zijn die talentjes dan? Kunnen ze helpen een paard verder te rijden dan zal ik ook denk ik geen kosten vragen....maar de eerste moet nog binnenkomen.
Ja ik heb ze wel...maar die hebben hier op stal al een eigen paard staan ( meestal eerst een paard van mij in 1/2 pension gehad) of rijden al een paard van mij in de wedstrijden.
En nogmaals...klikt het met een paard dan zijn de optie's voor meer ook mogenlijk.En 110 euro voor een paard dat je bijna als een eigen kan beschouwen, lijkt mij toch niet zo heel duur? Een lease paard is b.v vele malen duurder?
Hier in onze regio vragen de meest manege's vele..VELE malen meer voor een 1/2 pension paard.
)