Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(andere mag voorlopig niet rijden ivm knie).
) dus hij is in zeer goede handen als ik zelf even niet kan
Deze meiden zijn goed 'ingewerkt' en het zijn lieverds
?
toch wat beweging he)
Vind het niet erg als iemand anders hem rijdt, als ik die maar vertrouw. En dat is in bovenstaande gevallen zeker het geval. Verder laat ik absoluut niet zomaar iemand mn paard rijden... Niet meer. Die weet niet waar ik mee bezig ben, hoe m'n paard reageert. No way
Als ik er niet ben dus... Soms laat ik wel eens iemand rijden die kan rijden maar er nog nooit op egzeten heeft, dán ben ik er absoluut bij
Ik ga dadelijk eens bellen kijken of ze al terug zijn en vragen hoe het gegaan is. Waarschijnlijk prima maar toch .. het gevoel van ongerustheid is er al de hele tijd.. Mijn schatje onderweg met iemand anders, die toch niet hetzelfde rijd als ik, en hem ook heeft opgezadel enz enz... Dus kortom, nee vind het niet vreemd dat je geen andere op je pony wil hebben als je op vakantie bent. Ik kan moest het nodig zijn zo bij hem zijn maar in jou geval is dat moeilijker. Ik heb nu ja gezegd maar toch met een raar gevoel in mijn maag.
Nimmy schreef:maybe2 schreef:ik laat ook verder niemand op mijn paard,ja misschien even uitstappen met een lange teugel. want wat jij in die jaren hem of haar hebt geleert kan iemand anders het er in 10 min uitrijden en kun je weer helemaal opnieuw beginnen.
Dan is er echt iets mis in je basis, als mijn paard door een ander gereden word heb ik m meestal in hoogstens een paar rondjes zoals ik m wil hebben... Is ie echt niet zomaar "vergeten"
Als ik op vakantie ben zoek ik ook altijd iemand die m rijdt, kan dan wel zijn dat ie minder loopt dan dat ie normaal zou doen, maar iig nog wel een beetje doorrijden/ trainen.. Vind ie zelf ook fijner...