Een eerlijke, opbouwende training hoort minder belastend te zijn dan drie kwartier rond hobbelen in een bak, onderschat niet wat dit met o.a. de rug doet.
Natuurlijk moet je luisteren naar je instructrice, daar betaal je voor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SamSter schreef:oke ik zit me echt op tevreten achter me laptop.
Luister meid
1: Neem les!
2: Stop met nutteloze topic's!
3: open je ogen en zie dat het zo niet verder kan.
4: Zit niet over je nicht te klagen, Zelf ben je geen haar beter!
5: Ga heeeel hard werken aan je houding.
6: 1 keer in de 2 weken een half uur les als je echt niet vaker kan is een heeel goed begin!
7: Doe je paard een plezier en bekijk het allemaal eens door haar ogen.
8: Vat niet alles hier op als commentaar , Zitten hele goede tips bij!
9: Zoek iemand die je kan helpen en je moeder valt hier niet onder!
10: Doe dr asjeblieft wat aan!!!!
chalinka schreef:ze gebruikt het echt niet goed, zit de hele tijd in zijn buik te stampen met haar sporen en doet hij iets verkeerd krijgt hij een slag met de zweep

SamSter schreef:breezy302 schreef:Chalinka kom op zeg, ik weet echt wel dat je dit verhaal gewoon verzint om aandacht te krijgen, net als die andere 1000 topics die je hebt gemaakt. laat je paarden lekker met rust en ga planten pesten ofzo
(Heeeeel offtopic)
K lig elke keer helemaal dubbel van jou droge opmerkingen geweldig![]()
chalinka schreef:SamSter schreef:
En hij had een liverpool in , Bij je vorige topic.
zorro schreef:Kind, kind, wanneer open jij toch eens je ogen? Ik ben hier zo spuugzat van, allemaal bokkers die je willen helpen en je goede adviezen geven, en jij reageert helemaal nergens op. Hoe je met je paarden om gaat, en hier op bokt met andere mensen, dat is om te huilen. Iemand als jij is geen dier waard, jij zal in een hoekje moeten gaan zitten en je gaan schamen.
Je doet je dieren pijn, ze zijn niet gelukkig bij jou en dat gaat me vreselijk aan het hart. Want ze verdienen een beter baasje als jij. Ik vraag me ook sterk af of je uberhaubt onze reacties wel leest, want je reageert amper ergens op.
breezy302 schreef:nee van je moeder wat eigenlijk al zegt dat je moeder ook slecht voor haar paard is, want eigenlijk zou ze jou niet moeten toestaan om bij een paard in de buurt te komen.
Ik ken trouwens nog wel iemand, daar mag je ook wel eens komen rijden hoor, als je op dat paard iets verkeerd doet of ook maar ietsjes te streng bent met je handen dan merk je het wel