Beaux schreef:Ik vind het altijd weer zo knap dat men vanaf een foto kan beoordelen dat een jong paard 'vreselijk'wordt gereden....
Inderdaad al dat gezeur om een paar foto's...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beaux schreef:Ik vind het altijd weer zo knap dat men vanaf een foto kan beoordelen dat een jong paard 'vreselijk'wordt gereden....
anoukoaky schreef:ja, maar zo een paard kan wel doen wat jij wilt,maar of het paard het allemaal leuk vind!!! ? en het spijt me zeer, maar als ze dat bij jkou snel weten dan weet ik niet hoe jij met je paarden omgaat... maargoed iedereen zegt wat ie wilt zeggen,
maar ik ben er gewoon tegen, want het gaat over dat je niet moet zagen en daar hebben we het ook net over!
anoukoaky schreef:ligt er ook net aan wat voor paard je hebt, mijn paard kan langs vrachtwagens alles lopen! is ook op die leeftijd aangeleert het ligt er ook aan of je zelf rustig blijft als je denk o daar komt een vrachtwagen aan, als ze schrikt ligt z eeronder, dan gaat het vaak mis... maar goed succes ermee!
) dus ik hoop dat ze er ooit aan gewend raakt maar ik heb daar zelf toch echt weinig mee van doen qua gedrag
,maar nu al starten ? nee.
) wat dacht je van de paarden bij de ibob
Roos_s schreef:maarja eerlijk gezegd zou ieder paard eigenlijk na een half jaar toch wel een b proef moeten kunnen lopen... anders gaat er toch ergens iets mis...
B is niks meer dan correct van acteren naar voren lopen, keertje linksaf, keertje rechtsaf, keertje gasgeven en een keertje gas terug