Uitgelachen met mijn tuiger,, NU LACH IK veel harder !!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flugeltjeJarig

Re: Uitgelachen met mijn tuiger,, NU LACH IK veel harder !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 12:07

MarcoBorsato schreef:
Hier even een opmerking als ex eigenaresse van een tuiger:

Wat zitten er hier een hoop gefrustreerde paardenmeisjes zeg! Ga lekker met z'n allen huilen om alles wat er mis is met mensen die KWPNers hebben!

Ik ben nooit uitgelachen met mijn tuiger, of belachelijk gemaakt, of omver gereden omdat het een tuiger is. Het is misschien ook de houding die je zelf aanneemt, of misschien is de paardenwereld wel leuker hier.

Word volwassen, en laat je frustraties los. Mensen met KWPNers zijn net zo goed (of slecht) als mensen met tuigers/friezen/hobbelpaarden noem het maar op. Ieder paard heeft zijn gebruiksaanwijzing, en niemand rijdt fluitend een paard naar de Z. Daar zit echt wel werk in.

jaja daar gaan we weer.............ook jij begrijpt het weer niet....hihi

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:17

Wie het laatst lacht, lacht het best! Bloos

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:18

flugeltje schreef:
MarcoBorsato schreef:
Hier even een opmerking als ex eigenaresse van een tuiger:

Wat zitten er hier een hoop gefrustreerde paardenmeisjes zeg! Ga lekker met z'n allen huilen om alles wat er mis is met mensen die KWPNers hebben!

Ik ben nooit uitgelachen met mijn tuiger, of belachelijk gemaakt, of omver gereden omdat het een tuiger is. Het is misschien ook de houding die je zelf aanneemt, of misschien is de paardenwereld wel leuker hier.

Word volwassen, en laat je frustraties los. Mensen met KWPNers zijn net zo goed (of slecht) als mensen met tuigers/friezen/hobbelpaarden noem het maar op. Ieder paard heeft zijn gebruiksaanwijzing, en niemand rijdt fluitend een paard naar de Z. Daar zit echt wel werk in.

jaja daar gaan we weer.............ook jij begrijpt het weer niet....hihi

Misschien begrijp je het zelf wel niet? Nogmaals, ik ben nooit uitgelachen, en mijn vriendinnetje die Z is met haar tuiger ook niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:22

Overigens snap ik je topic wel hoor flugel, maar mijn opmerking was ook meer gericht naar meisjes die over dressuurmiepen e.d. praten, en neerbuigend doen over KWPNers e.d.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:23

Het gaat hier om TS, die is wel uitgelachen en viert hier even haar morele overwinninkje. Het zij je gegund hoor.

Maar als je ouder dan 15 bent moet je je er hierna over heen zetten Duivel

flugeltjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 12:23

@ lieveli
sorry, maar heb geen zin om die discussie weer aan te gaan...ik ben gewoon blij met mijn Topper !!! Haha!

flugeltjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 12:27

lautje76 schreef:
Het gaat hier om TS, die is wel uitgelachen en viert hier even haar morele overwinninkje. Het zij je gegund hoor.

Maar als je ouder dan 15 bent moet je je er hierna over heen zetten Duivel

ja tuurlijk....het was gewoon even een overwinning momentje toen ik dit plaatste hihi

en voor mensen die hetzelfde hebben meegemaakt of nu meemaken, wilde ik even een hart onder de riem steken, dat hun tijd nog wel komt...een beetje moed inpraten..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:27

Zielig dat jij uitgelachen werd met je tuiger.. Pfft... Die peerden kunnen het net zo leuk doen als gewone ''dressuurpaarden''.

Ik ken zelf ook een tuiger en die mag nu ook L1 starten. Hartstikke leuk! En ik weet zeker dat die nog wel verder kan komen. Ja

Ik ben benieuwd, ik ga waarschijnlijk in december/januari starten met een 6 jarige tuiger.. Ben benieuwd of er ook zo opgekeken gaat worden. Lachen

flugeltjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 12:28

OOOOOh en voor de duidelijkheid, niet alleen de mensen met een tuiger hoor, ook de mensen met wat voor paard dan ook, voor wie dit verhaal ok maar geldt Pling

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:32

Ik lach mijn broek aan flenters...met mijn inmiddels 18-jarige tuiger, wel al goed bevestigd op hoger niveau, rij ik nog steeds voor de fun en om een trainingsdoel te hebben, wedstrijden op Z2 niveau. Tot nog toe rij ik ze nog steeds voorbij.

En verder...lees mijn profiel maar, dan weet je genoeg (wel even tijd voor uittrekken).

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:33

Imago01 schreef:
Ik lach mijn broek aan flenters...met mijn inmiddels 18-jarige tuiger, wel al goed bevestigd op hoger niveau, rij ik nog steeds voor de fun en om een trainingsdoel te hebben, wedstrijden op Z2 niveau. Tot nog toe rij ik ze nog steeds voorbij.

En verder...lees mijn profiel maar, dan weet je genoeg (wel even tijd voor uittrekken).

Ik ga het eens even lezen. Lachen
Vind het wel interessant.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:34

echt super joh ! heb zelf een PRE en daar hebben ook veel mensen lompe oordelen over omdat hij kortere en hoge passen heeft , ook doet hij maaien, wat een raszuiver PRE dus hoort te doen ! Het is echt super om te horen dat iemand met een ander soort paard al die mensen met hun vooroordelen er nu uit rijd ! echt super !

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:41

wat reageren sommige mensen fel!!!
pff, reageer ook eens ergens op.

En over wordt volwassen, laat flugeltje lekker haar frustraties hier opschrijven, daar is het forum toch voor?

Alle lof voor Flugel! en heeft trouwens niks met leeftijd te maken, ikzelf ben 29 en kan mij voorstellem dat je het niet leuk vind dat je uitgelachen wordt, door wie dan ook.

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:43

en misschien wordt het dan voor lieveli eens tijd dat je uitgelachen wordt, is geen fijn gevoel

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:52

Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn!!
Ik ken het een beetje, iedereen heeft me voor gek verklaard dat ik Luna gehouden heb, ze zou levensgevaarlijk zijn en meer van die blabla.
Nu is het een ontzettend braaf paardje geworden. (met hier en daar nog eens een streek) Voelt super!! Haha!

flugeltjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 12:55

Rendel schreef:
wat reageren sommige mensen fel!!!
pff, reageer ook eens ergens op.

En over wordt volwassen, laat flugeltje lekker haar frustraties hier opschrijven, daar is het forum toch voor?

Alle lof voor Flugel! en heeft trouwens niks met leeftijd te maken, ikzelf ben 29 en kan mij voorstellem dat je het niet leuk vind dat je uitgelachen wordt, door wie dan ook.

nou idd ik wordt volgende maand 30 dus ben wel aardig volwassen hoor.... en mijn frustratie van toen..is nu hun frustratie...fijn is dat toch

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 13:03

Idd dit heeft niets met leeftijd te maken maar met mensen in hun waarde laten watvoor paard ze ook hebben en juist mensen die een paard hebben die aan het zgn perfecte plaatje voldoet hebben de neiging dat juist niet te doen en dat is erg frustrerend als jij met je tuiger elke dag hard traint om verder te komen, dan mag je trots zijn! Haha!

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 13:20

ga zo door Flugel! Knipoog

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 13:25

sjorsie schreef:
Idd dit heeft niets met leeftijd te maken maar met mensen in hun waarde laten watvoor paard ze ook hebben en juist mensen die een paard hebben die aan het zgn perfecte plaatje voldoet hebben de neiging dat juist niet te doen en dat is erg frustrerend als jij met je tuiger elke dag hard traint om verder te komen, dan mag je trots zijn! Haha!

Juist

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 13:37

was niet banketstaaf bedoeld lieveli.
Ik bedoelde meer dat ik flugel erg goed begrijp

even goede vrienden!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 13:42

Rendel schreef:
was niet banketstaaf bedoeld lieveli.
Ik bedoelde meer dat ik flugel erg goed begrijp

even goede vrienden!

Dat snapte ik wel Knipoog

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 13:45

gelukkig, het komt bij mij af en toe rottig mn strotje uit! hihi

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 14:11

Linda_E schreef:
Het maakt mij ook niet uit wat anderen van mijn paard vinden, exterieur blijft toch een kwestie van smaak. Alleen als de leden van je vereniging waar je altijd mee optrekt jou ineens belachelijk gaan maken en gemene dingen tegen je zeggen. Alleen omdat je zogenaamd niet het goede paard zou hebben.... Dat is gewoon gemeen en geloof mij dat is echt niet leuk om mee te maken. Daar kun je je best rot over voelen, het zijn tenslotte de mensen waar je veel mee om gaat.

Dan weet je gelijk wat je eraan hebt Knipoog
En geloof me, of je nu was aangekomen met een tuiger, een NRPS, een Fries, een Groninger, een bonte, een KWPN met een ramshoofd, een Hannoveraan van 1.60, die mensen hadden toch commentaar gehad.
Of je paard is niet goed, of je paard is juist TE goed (kijk haar nu arrogant doen met haar Z-paard, je kent het...), of je hebt er een verkeerd zadel op, of je laarzen zijn van een verkeerd merk, of je lest bij de foute instructeur, of je hebt een lelijke trailer, of je hebt een (te) dure vrachtwagen, of whatever... mensen l*llen toch. En met name in de paardenwereld. Er is al-tijd wel _iemand_ die op je zit te zaniken dat je het niet goed doet, als je tot dusver niks gemerkt had, gefeliciteerd, dan deden ze het achter je rug om. Je kunt maar beter gewoon altijd verrekte blij zijn met wat je hebt en overtuigd van dat je het goed doet, want er zijn altijd mensen die staan te springen om je ego en al wat je hebt voor je af te breken.

flugeltjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 16:01

precies !!

reinandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:18

@TS hallo ik heb het zelfde meegmaakt ik heb ook een tuigpaard van (farao)kijk in mijn profiel voor foto's.

er werd bij mij ook geroepen o daar word ze nog geen L mee inmiddels mogen we zz licht starten indd wie t laats lacht lacht het best haha