cleopetra schreef:want als we bijvoorbeeld niet naar meneer caprilli geluisterd haddden, dan hadden we nog steeds met zijn alle lekker achterover gehangen met springen :S
Onlangs is anders onderzocht en gebleken dat de 'verlichtte zit' helemaal niet verlicht. Dus Caprilli was zo gek nog niet
cleopetra schreef:Als nou blijkt dat het beter is om tot je paard zijn zesde jaar een beetje rustig aan te doen met dat beest, waarom zou je dat dan niet doen?
Definieer 'rustig aan doen'... Voor sommige is 'rustig aan doen' grondwerken tot je een ons weegt, sommige vinden 'rustig aan doen' dat je niet eens naar het paard mag wijzen tot hij 6 is, en sommige vinden dat 'rustig aan doen' is: zadelmak maken met 3, met 4 in de L, 5 in de M etc...
Dus waarom zou je WAT niet doen? Daarvoor moeten we het eerst eens zijn over wat we verstaan onder 'rustig aan doen'.
cleopetra schreef:ik pleit er echt niet voor om een paard tot zijn zesde helemaal niet te laten werken, maar ik denk wel dat het slim is om tot dat het paard volledig volgroeid is wel rekening te houden met het feit, dat hij nog niet af is!
Zie mijn voorbeeld van mijn paard wat ik hier eerder poste: ben jij van mening dat ik geen rekening hou met zijn leeftijd?
cleopetra schreef:het feit dat dit topic aardig goed loopt zijn er genoeg mensen die van mening zijn dat dat niet gebeurd
Vind jij dan dat die mensen hun mening goed hebben onderbouwd? Bijvoorbeeld aan de hand van advertenties op marktplaats?