kees2 schreef:Mireille1970 schreef:IK wil Tyrza ook nog even offtopic feliciteren!!
Dat mag ook gewoon on-topic hoor.
Dat doe ik tenslotte ook gewoon.
HC
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kees2 schreef:Mireille1970 schreef:IK wil Tyrza ook nog even offtopic feliciteren!!
Dat mag ook gewoon on-topic hoor.
KiWiKo schreef:Met vingerwijzing erbij HC, dat noemen we sociaal zwak. en dat vind ik jammer.
waarom iemand feliciteren, om gelijk een rechtse directe erachteraan te plaatsen ?
Huertecilla schreef:Wel gefeliciteerd, aangezien dat voor jou belangrijk is.
Huertecilla schreef:Opvallend trouwens dat de agressie zich tegen mij richt terwijl Goofy de vraag opperde en ik een antwoord van HorsemanPro citeerde...
Wat LDR betreft, en ook NH!! (denk aan het touwhalster en boomloos zadel), ben ik het wel met deze observatie van HorsemanPro eens trouwens.
Wat het willen winnen in dressuur en het gebruik van LDR daarvoor denk ik dat de aandacht die de vrouwen zelf richten op ringdressuur en hun presteren daarbinnen voortvloeit uit een onderliggend minderwaardigheidcomplex. Eigenlijk dus onvoldoende geemancipeerd zijn.
HC
Huertecilla schreef:Wat het willen winnen in dressuur en het gebruik van LDR daarvoor denk ik dat de aandacht die de vrouwen zelf richten op ringdressuur en hun presteren daarbinnen voortvloeit uit een onderliggend minderwaardigheidcomplex. Eigenlijk dus onvoldoende geemancipeerd zijn.
Huertecilla schreef:Opvallend trouwens dat de agressie zich tegen mij richt terwijl Goofy de vraag opperde en ik een antwoord van HorsemanPro citeerde...
Wat LDR betreft, en ook NH!! (denk aan het touwhalster en boomloos zadel), ben ik het wel met deze observatie van HorsemanPro eens trouwens.
Wat het willen winnen in dressuur en het gebruik van LDR daarvoor denk ik dat de aandacht die de vrouwen zelf richten op ringdressuur en hun presteren daarbinnen voortvloeit uit een onderliggend minderwaardigheidcomplex. Eigenlijk dus onvoldoende geemancipeerd zijn.
HC
jasmijn78 schreef:Huertecilla schreef:Wat het willen winnen in dressuur en het gebruik van LDR daarvoor denk ik dat de aandacht die de vrouwen zelf richten op ringdressuur en hun presteren daarbinnen voortvloeit uit een onderliggend minderwaardigheidcomplex. Eigenlijk dus onvoldoende geemancipeerd zijn.
Als vrouwen nu al zo goed kunnen presteren in de dresuursport, zo goed kunnen rijden en zo deskundig paarden op kunnen leiden, moet je nagaan hoe goed ze zouden zijn als ze niet meer gehinderd werden door een minderwaardigheidscomplex en onvoldoende emancipatie. Nu is al het overgrote deel in de wereldranglijst vrouw, maar dan zouden er helemaal geen mannen meer voorkomen op de wereldranglijst!!!
Mireille1970 schreef:Wat een gezever.........
Huertecilla schreef:Ach, sommigen hebben niet alle wijsheid in pacht, jij wel he, HCWaarom willen winnen?
Wel gefeliciteerd, aangezien dat voor jou belangrijk is.
horseyfries schreef:Wat ben ik blij dat al dit oeverloos heen en weer ge... toch nog iets heeft opgeleverd!! Craignethan: you made my day!
Met dank aan de volhardende supervrouw Mireille....
Goofy44 schreef:Dat bestaat toch al? Heet dat niet eventing@QQQQ Voor het begin in een klasse van dressuur zouden ze ook een proef terrein-rijden, of een echte strand-rit of een spring concoursje vooraf verplicht moeten stellen en daarna pas de omheinde dressuur-ring in....![]()
![]()
Bij een winstpunt dressuur naar 1,20 m, bij twee winstpunten dressuur naar 1,40 m en bij vier winstpunten dressuur naar 1,60 m als opwarmertje.![]()
Dat is goed voor de onafhankelijke zit en je paard wordt er los van (als het dat niet is) ....
Het resultaat is maximaal een jaar geldig, zo niet, dan terugplaatsing in een lagere dressuur klasse.