Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Jolienfortun schreef:Ik vind net dat je pas een echte ruitet bent als je er eens naast gekuukelt bent. Als jij valt en je stapt weer op en doet alsof niks aan de hand is en gaat gewoon weer verder dat vind ik pas een ruiter. ook ik ben iemand die het alleen maar leuker vind als een paard niet als een machine loopt en je ervoor moet werken. En als ik ernaast val sta ik lachend op en begin opnieuw. Oke een keer had ik mn pols gebroken tot ik mn pols zag heb ik gelachen daarna alleen geschreeuwd.
Leffroi schreef:Jolienfortun schreef:Ik vind net dat je pas een echte ruitet bent als je er eens naast gekuukelt bent. Als jij valt en je stapt weer op en doet alsof niks aan de hand is en gaat gewoon weer verder dat vind ik pas een ruiter. ook ik ben iemand die het alleen maar leuker vind als een paard niet als een machine loopt en je ervoor moet werken. En als ik ernaast val sta ik lachend op en begin opnieuw. Oke een keer had ik mn pols gebroken tot ik mn pols zag heb ik gelachen daarna alleen geschreeuwd.
Geloof me, als jij een gebroken heup hebt, stap je niet lachend weer op![]()
Ben 1 keer gevallen op mijn heup, gelukkig niet gebroken, maar wel ongelofelijk zwaar gekneusd. Ben wel met de ambu opgehaald en opstappen was wel het laatste waar ik aan dacht xD
maareh, als ik dr naast lig maakt dat mij niet zo heeel veel meer uit! Je bent geen slechte ruiter als je valt!
) en m'n arm op 2 plekken brak. Sommige mensen zijn net katten, die vallen 100x en ze hebben nooit wat. Andere mensen (zoals ik dus) vallen bijna nooit, maar als ze vallen is het ook meteen als een rotsblok.
Ik vind niet dat als je vaker gevallen bent dat je dan beter kunt rijden, of als je nooit valt dat je dan een slechte ruiter bent. Ik zie die link niet. TessJS schreef:Iedereen valt wel eens! Paarden kunnen zulke aparte bewegingen maken als ze bv. schrikkenAls je valt terwijl je paard gewoon stilstaat of recht uit loopt, ja, dan zal ik me wel afvragen of het niet aan jou ligt!