labionics schreef:Ja ik zit er omdat ik het eens ben met zijn rijmethode, en jij?????
Dit is een discussietopic schat, geen HK-topic. Hier komen dus mensen die voor en tegen zijn.

Kijk nog even naar de topictitel.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Betteke schreef:labionics schreef:Ja ik zit er omdat ik het eens ben met zijn rijmethode, en jij?????
Dit is een discussietopic schat, geen HK-topic. Hier komen dus mensen die voor en tegen zijn.
Kijk nog even naar de topictitel.
labionics schreef:Mensen ik heb geen zin om steeds die stomme discussies aan te gaan om deze rijmethode. Net wat Bets zegt gebruik wat bij je past en als het niet meer past ga je naar een ander.
Als je paard het naar zijn zin heeft en de ruiter daarbij ook wat wil je dan nog meer
Dus vanaf nu alleen nog maar gloria berichten dat je heerlijk gereden hebt, of serieuze vragen als er iets niet lukt.@Bets idd ook heeeerlijk weer gereden, en AR gedaan (nou ja eerst AR en dan AdB)
Betteke schreef:labionics schreef:Mensen ik heb geen zin om steeds die stomme discussies aan te gaan om deze rijmethode. Net wat Bets zegt gebruik wat bij je past en als het niet meer past ga je naar een ander.
Als je paard het naar zijn zin heeft en de ruiter daarbij ook wat wil je dan nog meer
Dus vanaf nu alleen nog maar gloria berichten dat je heerlijk gereden hebt, of serieuze vragen als er iets niet lukt.@Bets idd ook heeeerlijk weer gereden, en AR gedaan (nou ja eerst AR en dan AdB)
Hier reageerde ik eigenlijk op.
LoesjeVis schreef:Miss best een goed idee, maar alleen als je het geen sekte meer noemt!
Bets schreef:Zie het niet als verwijt mensen echt niet. Maar er zijn meerdere wegen om een paard fijn te rijden. Gelukkig zien enkele uit deze topic dat ook en die doen het ook goed zoals Renske gaat super met d'r paardjes. Kijk en die heeft ook hoog gereden, maar toen ze zo in de problemen zat heb ik haar ook geadviseerd om naar de Bodt te gaan. Waar of niet.
Succubi schreef:Ik vind het fijn om hier alle meningen te horen (voor of tegen deze methode) en waarom wel of niet.
En in het HK topic te kletsen over de vooruitgang of tegenslag van de anderen en vragen te kunnen stellen of beantwoorden.
Ik vind het nu ook duidelijk dat Betteke een hekel heeft aan AdB, ik denk niet dat dat nog tig keer herhaald hoeft te worden
Renske_ schreef:Vandaar ook dat ik niet per definitie alles wat niet-AdB is slecht vind, en op welke methode je ook rijdt zolang je je paard maar in zn waarde laat en er geen dingen van vraagt/doet die simpelweg onmogelijk zijn waarna je je frustratie's op je paard afreageerd dan zal er van mijn kant niet snel commentaar komen
Bets schreef:Ja maar bekijk het ook eens van andere kant. Het is ook geen heilige of een afgod of wat dan ook, maar word zo wel vaak ook omschreven, althans zo komt het er op neer, die kant komt in deze topic namelijk ook voor.
Dus het heeft twee kanten dames.