WinBinChes schreef:De laatste is typisch een plaatje van wet men graag wel wil zien, maar rijtechnisch gezien niet goed is. De 1e is mooi over de rug.
Erg eigenlijk dat het mooi eruit moet zien terwijl het rijtechnisch niet echt goed is???
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WinBinChes schreef:De laatste is typisch een plaatje van wet men graag wel wil zien, maar rijtechnisch gezien niet goed is. De 1e is mooi over de rug.
Evelijn schreef:nou ik zie gewoon twee voeten op de grond en de andere twee mooi in zelfde positie.. dat lijkt me dus gewoon goed, moniquelucky.
bij Kuiken was duidelijk te zien dat rechtsachter al los van de grond was en rechtsvoor nog niet. Zie ook blz 7 van dit topic.. Salinero kan dit ook.
Evelijn schreef:Nee ik geef aan dat bij Kafka de Thiedeman gebruikt is tegen sterrenkijken (dat heb ik van de vorige eigenaresse en die had het weer van degene daarvoor).. ik rij sinds het mijn paard is niet met hulpteugels. Maar ik weet dat hij de rest van z'n leven veel met Thiedeman is gereden.
Ruim 7 jaar geleden (toen mijn bijrijpaard)
Ik snap je keuze voor een hulpteugel.. maar ik hoop dat je inziet dat het probleem grotendeels bij jezelf ligt dat het paard zich sterk maakt en vecht.
_angela_ schreef:"beste instructrise.. mijn paard heeft een driehoeksprobleem, kunt u mij daarbij helpen??"
Needje schreef:Overigens zijn soms foto's niet handig. Tis nl maar net op welk moment er geklikt wordt.
Eerste foto 2 aan de grond, 2 in de lucht. Tweede foto 1 aan de grond, 3 in de lucht.