Ach als je in een half jaar tijd maar liefst 11 posts plaatst en als die alleen maar tegen de "Anky-kliek" gericht zijn om Zorba's eigen woorden maar even te gebruiken, dan lijkt het mij logisch dat er mensen reageren.
Al moet ik toegeven dat er de laatste paar dagen eigenlijk nauwelijks inhoudelijke reacties zijn geweest. Wie weet, misschien zijn we eindelijk uitgediscusieert
Niemand kletst...... jij komt hier stoken . [/quote]
Het is hier een forum om je mening te geven of niet soms stoken is hier niet aan de orde, ik constateer alleen maar. [/quote]
Als jij een beetje op de hoogte was, dan had je geweten dat al tijdens de WB-finale werd gemeld dat Salinero en Lingh niet mee zouden doen. Dan vraag ik mij af waarom jij suggereert dat ze blessures hebben.
Heeel zwaar in de min dresslover Maarrre ik heb mijn mening gegeven, maar het zou fijn zijn als mensen als Zorbadegriek eerst eens hun algemene mening geven in plaats van gelijk anderen hun mening aan te vallen.
Nou het de leeftijd van 5 is wel wat overdreven de ene hier is 14 en de andre 16 geloof ik. Waar praten jullie over heb je zelf wel eens alles goed gelezen of gereden in het laag diep en rond systeem
Helaas gaat het topic weer naar het niveau waar de andere LDR topics ook beland zijn. Jammer, erg jammer.
Verder zou het fijn zijn als jullie in het vervolg wat respectvoller tegenover elkaar reageren en discussiëren in plaats van persoonlijke beledigingen.