orienta schreef:Dat is onzin wat je nu zegt nombrado, gedachten gaan samen met " onbewuste" minimale hulpen.
dus als ik denk...ik geef jou een schop in je buik, dan gebeurd dit onbewust ook?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:orienta schreef:wat heeft dat nou er mee te maken? dat vind ik geen vergelijking.
das precies hetzelfde...
je zegt , dat wat je denkt voer je onbewust uit.
dat blijkt dus niet zo te zijn, anders zouden er wel hele rare dingen gebeuren in de wereld
spokie79 schreef:Nee, maar als je dankt aan de stap, verandert er wel wat in je lichaam waarop je paard in stap gaat (als hij deze hulpen kent). Paardrijden is nog steeds geen voodoo.
orienta schreef:Dat is helemaal niet hetzelfde want dan zit je niet op een paard dus heeft er geen bal mee te maken.
Je gedachtegang is zo simpel
vanzuijlen schreef:spokie79 schreef:Nee, maar als je dankt aan de stap, verandert er wel wat in je lichaam waarop je paard in stap gaat (als hij deze hulpen kent). Paardrijden is nog steeds geen voodoo.
Vind dat heel goed uitgelegd spokie79,en je bedoeld natuurlijk dat rijden geen hokus spokus is begrijp ik eruit.
Moll schreef:Vandaag heb ik paard.gereden op een aparte manier, ik ging op de bak rand zitten en dacht aan paard rijden Sb traver pirouette piafferen passage, toen ik klaar was was me paard niet eens moe, sterker nog hij stond me schaap achtig aan te kijken, van he gaan we nog wat doen, toen ben ik er maar op gaan zitten, ik had het idee dat wanneer ik er alleen maar aan zou denken zoals nombrado zegt me paard het wel zou doen, maar helaas...... Niet gelukt
liberty22 schreef:Moll schreef:Vandaag heb ik paard.gereden op een aparte manier, ik ging op de bak rand zitten en dacht aan paard rijden Sb traver pirouette piafferen passage, toen ik klaar was was me paard niet eens moe, sterker nog hij stond me schaap achtig aan te kijken, van he gaan we nog wat doen, toen ben ik er maar op gaan zitten, ik had het idee dat wanneer ik er alleen maar aan zou denken zoals nombrado zegt me paard het wel zou doen, maar helaas...... Niet gelukt
nou is mij wel gelukt vandaag , je moet je ogen er wel bij dicht doen anders werkt het nie, want anders kun je niet echt je gevoel voelen
wederom de eeuwig durende discussie met nombrado en ik denk zo ook cherie , geeft niet hoor ieder zijn recht op een mening , maar als je eigen cellen al kunnen denken( heel zwart wit dan he) dan snap ik niet dat je nog steeds van mening bent dat een gedachte geen invloed heeft op je lichaam maar toe maar
liberty22 schreef:nee klopt inhoudelijk niets toegevoegd maar dat komt omdat we er toch niet uit komen met zijn allen en dan gaan we weer ellenlang op elkaar zeveren pff moet er ook wel om lachen eingelijk