GerenGer schreef:Klopt Ilzas, maar er wordt hier in dit topic en sowieso wel in andere topics meningen geventileerd over verkeerde trainingsmethoden (zie: Hollandse School) en daar werden echt wel kwetsende dingen genoemd, zoals je zelf al zegt.
Ja en daar sta ik ook niet achter.
GerenGer schreef:Voor Ilzas (en nu ook voor ThePast03)
Weet je dat dat altijd zo lekker opvalt bij mensen als jij? Dat jullie altijd zo lekker anoniem zijn. Geen profiel en onnuttig onderschrift. Ik ben het tegenwoordig aan het bijhouden. ThePast03 is er ook zo eentje, je weet alleen dat ze ooit een vos paard heeft gehad, maar zelfs dat hoeft niet waar te zijn. En dan heb je ene Pipo die zich verschuilt achter een clown. Dan denk ik, waarom zo anoniem? Dat moet in mijn ogen dan toch een teken zijn dat ze zichzelf niet willen blootstellen, omdat ze op een of andere manier toch bang zijn voor die grote ruiters of anders voor andere bokkers?
Hier heb ik ook al eens op gereageerd, maar wil het best nog eens copy-pasten:
Ilzas schreef:horseyfries schreef:... de hardroepers met een leeg profiel die zo trots zijn op hun eigen prestaties dat ze ten koste van alles hun identiteit geheim willen houden.
Wat een onzin zeg. Of je een leeg profiel hebt of niet, maak je zelf wel uit en dat kan zoveel redenen hebben (privacy, werk, ongewenste meelezers/ gestalk). Er zijn niet voor niets spotjes op tv over internetveiligheid en dergelijke. Ik heb inderdaad een leeg profiel maar daardoor is mijn mening niet meer of minder waard dan dat van iemand die wel alles erop zet.