Ik wil Babootje en Knollentuin even ontzettend bedanken voor de adviezen (sorry dat ik niet op je post reageerde Knollentuin, had hem gelezen en ben er mee aan de slag).
Vandaag weer les gehad. Kilian liep als een zonnetje. Ik heb even goed doorgevraagd aan mijn instructrice over het vwnw. Zij gaf ook aan wat jullie zeiden. Met een draver is dat moeilijker, vanwege hun bouw. Zij hebben een andere weg richting vwnw en elk paard moet individueel bekeken worden. Dus: overgangen, naar binnen en buiten buigen, stapjes naar achter, en overgang van draf naar stap zonder als een plumpudding in elkaar te zakken. Van deze oefeningen wordt zijn balans ook een stuk beter. En toen heel voorzichtig maar actief naar vwnw. Nou, daar ging ie hoor. Swing, swing. Verliest nog wel snel impuls, maar dan weer een stapje terug en opnieuw proberen.
Super om te horen Milkberry, geeft niks als je niet op alles reageert toch? Ik sla ook wel eens wat over in t lezen hoor, ben op moment maar half aanwezig, snot koorts en half in de griep,
Jet
Geplaatst: 18-03-16 17:07
Horseware, heel veel sterkte! Het is zo te lezen het enige dat je voor hem kan doen, hij heeft een mooie leeftijd bereikt! En dan ook nog gefeliciteerd met je verjaardag, hoewel dat nu wel een beetje dubbel aanvoelt...
Als stille meelezer wil ik Horseware veel sterkte wensen. Het is zo te lezen het juiste besluit,maar dat maakt het niet minder zwaar natuurlijk. Heel veel sterkte nogmaals..