Yamcha schreef:Haha je deed het idd echt zelf hoor!! Maar ik ben blij hoe je met deze kritiek omgaat, ik vond hem zelf redelijk pittig, om eerlijk te zijn...
Ik ben blij dat je het voelt, dat is een heel goed begin. Draf is een moeilijke gang om goed te rijden, maar wel een fijne... succes
Ik ben altijd blij met kritiek, als hij maar op een goede manier verwoord wordt. En hij mag dan best pittig zijn! We zijn hier toch allemaal om bij te leren!
Als je mekaar maar blijft met respect behandelen, moet kritiek aanvaard kunnen worden

Ik begrijp wel dat we in het poldermodel dit soort onzinkreten gebruiken. Het geeft ook niet weer waar het bij het paardrijden en dressuur in het bijzonder om zou moeten gaan. Het zijn kreten die je zonder erbij na te denken heel snel en gemakkelijk overneemt. De meeste ruiters kunnen niet goed uitleggen wat hiermee wordt bedoeld...... In dit topic zouden we best een poging hiertoe kunnen wagen.
: heel veel gewicht bovenin, ondersteund door dunne, kwetsbare en ingenieus in elkaar gezette gewrichten en onderdeeltjes, en al die onderdeeltjes herstellen heel moeizaam (botten en pezen herstellen wel, maar heel langzaam. Iedereen die zes weken in het gips heeft gezeten of een paard met een peesblessure heeft gehad, kan dat beamen). Komt nog bij dat door de vele gewrichten er maar héél weinig ruimte is voor zwelling of brokstukjes. En dat als het écht stuk is, een paard te zwaar is om lange tijd te liggen of op drie benen te lopen. Echt stuk is dus vaak einde paard, helaas.
Maar dat is een rondje ofzo beide kanten op en dan gaan we wisselen in hoofd/halshouding en voor de LL blijven