Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
listiglistje schreef:setteke schreef:Een filmpje van Arabesk in draf door het bos, natuurlijk onherkenbaar gemaakt en vertraagd, dat zou nu een goede tegenzet van haar zijn. Dan kunnen we eindelijk zien hoe het nu echt moet
Ik heb ook eens een keer een filmpje van haar gezien waar ze de nek van haar paardebeest
van links naar rechts aan het flexen is, zet dat maar eens in slowmotion![]()
JoviBan schreef:@themuisje: dat een bit pijn doet en schade aanricht, is allang aangetoond.
Dat zegt dus niets over mij, of over welke ruiter dan ook. Het zegt iets over de impact van een stuk ijzer in de mond waar mensenhanden aan zitten.
En die zijn ook duidelijk in deze films te zien.
Ga er eens voor zitten en BEKIJK ze!
Air schreef:Niobe: nou wat rest je dan om die ruiters te filmen? Als ze zo ruimschoots aanwezig zijn moet dat toch hardstikke makkelijk zijn.
En die fotografen die fotograferen op wedstrijd zijn natuurlijk ook allemaal hardstikke partijdig en fotograferen veelal alleen mensen die onvriendelijk rijden
Air schreef:Themuisje, wanneer je een mening hebt heb je daar als het goed is over nagedacht. Ik kan iig wel snappen wat ze bedoelen, en nee dat heeft naar mijn mening niks te maken met dat ik ook bitloos rijd. Het heeft te maken met inleven.
En ik weet zeker dat 90% van de bitruiters er echt niet over heeft nagedacht waarom ze nou eigenijk een bit gebruiken en/of trachten nodig te hebben.
Niobe: nou wat rest je dan om die ruiters te filmen? Als ze zo ruimschoots aanwezig zijn moet dat toch hardstikke makkelijk zijn.
En die fotografen die fotograferen op wedstrijd zijn natuurlijk ook allemaal hardstikke partijdig en fotograferen veelal alleen mensen die onvriendelijk rijden
listiglistje schreef:setteke schreef:Een filmpje van Arabesk in draf door het bos, natuurlijk onherkenbaar gemaakt en vertraagd, dat zou nu een goede tegenzet van haar zijn. Dan kunnen we eindelijk zien hoe het nu echt moet
Ik heb ook eens een keer een filmpje van haar gezien waar ze de nek van haar paardebeest
van links naar rechts aan het flexen is, zet dat maar eens in slowmotion![]()
Air schreef:Electra63, waarom als je het zo erg vind dat anderen dat doen, waarom doe je het zelf dan ook
Dat is natuurlijk een beetje, tja, dom? Om een ander van iets te beschuldigen en het vingertje ernaar te wijzen wanneer je hetzelfde doet.
listiglistje schreef:Tendance schreef:Heb net even jouw filmpje met de vos gezien. Mond staat ook af en toe een ietsje open en je prikt hem ook soms aan, maar daar is toch niets mis mee? Paard loopt er heerlijk bij! Stoere proef!
Een jong beest van 1.80 m draaien op 10 m valt ook nog niet zo mee
themuisje schreef:ik hoef die filmpjes niet te zien omdat ze net als alle andere filmpjes zijn. daarbij voegen ze niets toe aan deze discussie.
JoviBan schreef:themuisje schreef:ik hoef die filmpjes niet te zien omdat ze net als alle andere filmpjes zijn. daarbij voegen ze niets toe aan deze discussie.
De filmpjes sluiten jùist aan bij deze discussie "Niveau is bedroevend...".
Wat je op de filmpjes ziet, is het niveau van tegenwoordig op wedstrijden. Deze filmpjes zijn afgelopen weekend tijdens een groot concours gemaakt.
Vreemd dat je meedoet aan een discussie (maar ja, je kwam hier in eerste instantie ook om te vertellen hoeveel puntjes je had gescoord op wedstrijd), en niet de beelden bekijkt of teksten leest die iets aan de discussie toevoegen.
JoviBan schreef:themuisje schreef:ik hoef die filmpjes niet te zien omdat ze net als alle andere filmpjes zijn. daarbij voegen ze niets toe aan deze discussie.
De filmpjes sluiten jùist aan bij deze discussie "Niveau is bedroevend...".
Wat je op de filmpjes ziet, is het niveau van tegenwoordig op wedstrijden. Deze filmpjes zijn afgelopen weekend tijdens een groot concours gemaakt.
Vreemd dat je meedoet aan een discussie (maar ja, je kwam hier in eerste instantie ook om te vertellen hoeveel puntjes je had gescoord op wedstrijd), en niet de beelden bekijkt of teksten leest die iets aan de discussie toevoegen.
Tendance schreef:themuisje schreef:we dwalen wel wat af met z'n allen. van een discussie betreffend het niveau van ruiters, naar een discussie wanneer privacy regels wel en wanneer niet geschonden worden...
Dat is niet nodig als Arabesk gewoon filmpjes niet meer te pas en te onpas post.
Arabesk schreef:Maak ik eens wat nieuws is het weer niet goed. Juist door dit topic waarin mensen riepen dat het allemaal wel meeviel en dat het uitzonderingen zijn, maakte dat ik er maar weer eens op uittrok. Meestal loop ik met een boog om dit soort evenementen heen, omdat ik er kotsmisselijk van word.
Het is niet namelijk 'een enkele ruiter'. Je hoeft écht echt geen moeite te doen om aan dit soort materiaal te komen. Al het materiaal wat ik eruit gelaten heb (je hebt maar een paar minuten op youtube) is omdat mensen anders herkenbaar in beeld waren en dat is niet de bedoeling, het gaat niet om hen, maar om wat de instructeurs ons leren en wat de jury's mooi vinden en wat wij met z'n allen normaal vinden. Ik heb hier nog úúúren aan materiaal met dit soort sjit op mijn computer staan.
Arabesk schreef:Maar het feit dat sommigen hier fel reageren met de aloude nonargumenten of persoonlijke aanvallen bewijst voor mij dat ze in elk geval wel vóelen diep in zichzelf dat er wat aan de hand is.
Geen van de tegenstanders zegt namelijk 'oh hoezo, ik zie niets in deze filmpjes, het is allemaal perfecte rijkunst, hier sta ik 100% achter'
Het melodietje maakt niet de treurnis (het NLtalige filmpje is zelfs zonder muziek nog, audioruil aanvraag in behandeling). Je kunt het geluid ook uitzetten. Maar als de muziek sommigen hier stoort, kan ik dat ook wel weghalen, misschien maakt dat de beelden minder erg dan?