marialva schreef:het is allemaal zo makkelijk dat roddelen over andere maar doe het ze maar eens na
enuhhh nooit gehoord van mensen in hun waarde laten??? dat is nog altijd op bokt
VER te zoeken!
ik heb respekt voor onze Nederlandse ruiters en amazone's wat die allemaal presteren, en ik zeg heel eerlijk
ik doe het ze niet naen ik denk de meeste van jullie ook niet
Wat heeft het ermee te maken of iemand iets na kan doen of niet? Moet je iets perse mooi vinden omdat je het zelf niet na kan doen?
Dus muziek wat ik zelf niet na kan spelen of zingen moet ik perse allemaal mooi vinden? Hetzelfde geldt voor tv-series en films, want acteren kan ik al helemaal niet?
Wat jou betreft kunnen we dus bokt als discussieforum beter helemaal sluiten anders worden mensen niet in hun waarde gelaten (geen idee waar je het over hebt met mensen in hun waarde laten, maar goed).
Wat roddelen ermee te maken heeft snap ik al helemaal niet. Dit is een openbaar forum en iedereen kan meelezen. Het is zelfs zo dat Nicole hier gewoon een account heeft en zelfs ook gewoon reageert als ze echt dingen leest die niet ver van laster afliggen.
Denk je nu echt dat die mensen zich druk maken over het feit dat er mensen rondlopen die geen kippenvel krijgen van de combinatie Edward/Totilas? Of dat ze vinden dat daar niet over gedicusseerd mag worden? Daar maken ze zichzelf net zo druk over als over het feit wat hun denken van mij: totaal niet dus.
Komt nog bij dat het publiek ervoor zorgt dat hun inkomsten hebben. Zonder publiek worden er geen wedstrijden meer gehouden en zullen de sponsors ook verdwijnen. Persoonlijk vind ik dus dat dat publiek alle recht heeft om te vertellen dat ze er geen kippenvel van krijgen.
Maar goed dit was al 20x eerder verteld in het topic, altijd handig als mensen zomaar binnen komen vallen en zonder alles gelezen hebben zomaar een post neerkwakken.

Als je wel alles gelezen had zo je ook weten dat er al meerdere keren is verteld dat de mensen wel degelijk respect hebben voor de prestatie, dat is namelijk wat anders dan er geen kippenvel van krijgen en de bewegingsvorm te extreem vinden.
Het zijn de mensen die telkens binnen komen vallen die dit topic elke keer een andere wending proberen te geven en het als afkraken weg willen zetten.