Boris, vind het zelf erg lastig zo'n foto.. Van de zijkant zou beter zijn, of een filmpje is helemaal super natuurlijk!!!

S_en_Z schreef:Clairexx schreef:Mag ik even binne komen vallen? Ik heb me in het vorige topic ook gemeld met een oude foto. Nu heb ik. Wat recentere foto's en wil die even met julie delen en weten wat julie er van vinden. Ikzelf vind dat ik mij. Tenen meer naar binne mag draaien en m'n handen wat rechter op houden.
Hier de foto's:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hier geldt tzelfde als Veulen. Zou ook wel wat meer van jezelf willen horen.
Marinke kijk eens goed naar de benen. Loopt t paard op de achterhand-in evenwijdige balans of op de voorhand? De foto's vertekenen best wel door de "snelheid" (1e en 2e) Kijk eens naar de horizon van foto 3 bijv. Denk/maak deze recht. Als je dit doet zie je gelijk waarom de achterhand "smaller" is. En je ziet meer wbt de kaakspanning die je noemt.
Hoor graag wat je hebt ondervonden
Ik zie een paard wat enorm op de voorhand loopt, de achterhand doet maar bar weinig.
De kaakspanning vind ik echt lastig, je voelt het wel, maar het zien is een stuk lastiger. Ik DENK te zien dat dit paardje zich wat vast houd en wat zwaar is op de handen. De ruiter heeft waarschijnlijk ook het gevoel heel veel in de hand te hebben. Ookal zie je op foto 3 bv. niet echt een terugwerkende hand, ik zie wel een lichaam dat terug werkt (gewicht naar achteren gooit om wellicht het paard beter te houden? Tegengewicht?)