Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Air schreef:Imo, als je een redelijk grote naam hebt, zorg je ervoor dat er geen foute foto's in een blad geplubiceerd worden. De foto weergeeft dan niet waar je voor staat en is geen reclame voor je.
Picasso: hij wordt nergens direct afgeschreven, de foto wordt afgeschreven, het moment. Een filmpje lukt niet echt in een blad..Plus, dat als hij het niet meer onder ogen had gekregen voor de publicatie, had er altijd achteraf nog commentaar op kunnen worden gegeven.
Watermill schreef:Murosch schreef:Ik sla de voorgaande discussie over, dit heeft voor mij geen toegevoegde waarde.
Terpentijn, wat een verschil tussen je eerste en tweede foto! Mooi om te zien. In de tweede foto zie ik al meer activiteit!
Wie had er hier nog maar les van Monique de Rijk?
Dat ben ik!
Horseware schreef:Picasso: hij staat in het verband omdat dit nu de 3e keer is dat ze deze hoef (steeds verder) open moeten leggen. Omdat de zweer zo hoog zat konden ze hem niet breed open snijden. Ondanks watjes met Betadine in het gat kwam er toch weer vuil bij, raakte het verstopt en begon de ellende daarna weer opnieuw. Nu al voor de 3e keer dus. Inmiddels ligt de hoef flink ver open. Gaat de infectie nu nog verder, dan heb ik een groot probleem. Dit keer dus extra maatregelen: het gat is volgestopt met gaas doordrenkt met jodium en daarna ingepakt. Om de dag moet ik verband wisselen totdat de hoef van binnenuit weer iets is dichtgegroeid, naar verwachting 7 tot 10 dagen. Daarnaast 4 dagen ab spuiten om nu voor eens en altijd van de bacterie af te komen. Normaal snijden ze het open en laten ze het open en week je 2x daags in warm water met soda of Biotex, maar dat heeft hier dus tot 2x toe niet geholpen.
Horseware schreef:Picasso: hij staat in het verband omdat dit nu de 3e keer is dat ze deze hoef (steeds verder) open moeten leggen. Omdat de zweer zo hoog zat konden ze hem niet breed open snijden. Ondanks watjes met Betadine in het gat kwam er toch weer vuil bij, raakte het verstopt en begon de ellende daarna weer opnieuw. Nu al voor de 3e keer dus. Inmiddels ligt de hoef flink ver open. Gaat de infectie nu nog verder, dan heb ik een groot probleem. Dit keer dus extra maatregelen: het gat is volgestopt met gaas doordrenkt met jodium en daarna ingepakt. Om de dag moet ik verband wisselen totdat de hoef van binnenuit weer iets is dichtgegroeid, naar verwachting 7 tot 10 dagen. Daarnaast 4 dagen ab spuiten om nu voor eens en altijd van de bacterie af te komen. Normaal snijden ze het open en laten ze het open en week je 2x daags in warm water met soda of Biotex, maar dat heeft hier dus tot 2x toe niet geholpen.
Picasso schreef:Terpentijn: heb jij veel spanning in je schouders/bovenarmen tijdens het rijden? Lijkt zo....
Woestein schreef:Horseware schreef:Picasso: hij staat in het verband omdat dit nu de 3e keer is dat ze deze hoef (steeds verder) open moeten leggen. Omdat de zweer zo hoog zat konden ze hem niet breed open snijden. Ondanks watjes met Betadine in het gat kwam er toch weer vuil bij, raakte het verstopt en begon de ellende daarna weer opnieuw. Nu al voor de 3e keer dus. Inmiddels ligt de hoef flink ver open. Gaat de infectie nu nog verder, dan heb ik een groot probleem. Dit keer dus extra maatregelen: het gat is volgestopt met gaas doordrenkt met jodium en daarna ingepakt. Om de dag moet ik verband wisselen totdat de hoef van binnenuit weer iets is dichtgegroeid, naar verwachting 7 tot 10 dagen. Daarnaast 4 dagen ab spuiten om nu voor eens en altijd van de bacterie af te komen. Normaal snijden ze het open en laten ze het open en week je 2x daags in warm water met soda of Biotex, maar dat heeft hier dus tot 2x toe niet geholpen.
Arme dier....
Hoop dat dit nu wel werkt!