Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Simpelman schreef:Zo, weer een flinke hoeveelheid kritiek.
Opvallend wél steeds van dezelfde personen, te tellen op één hand.
Speciaal voor hen, ik heb dit topic geopend en klaarblijkelijk is de aangevoerde informatie voor velen interessant genoeg, het is inmiddels het grootste topic op Bokt ooit.
Kan iemand zich niet met de onderliggende ethiek en flilosofie die anderen en ikzelf in dit topic aanvoeren verenigen, ga dan elders posten, dan kunnen we hier doorgaan met de zaken die veel mensen bljken te interesseren.
Simpelman schreef:Hij heeft daar de verantwoordelijkheid over, hij heeft hem zelf gereden.
oji schreef:Simpelman schreef:Zo, weer een flinke hoeveelheid kritiek.
Opvallend wél steeds van dezelfde personen, te tellen op één hand.
Speciaal voor hen, ik heb dit topic geopend en klaarblijkelijk is de aangevoerde informatie voor velen interessant genoeg, het is inmiddels het grootste topic op Bokt ooit.
Kan iemand zich niet met de onderliggende ethiek en flilosofie die anderen en ikzelf in dit topic aanvoeren verenigen, ga dan elders posten, dan kunnen we hier doorgaan met de zaken die veel mensen bljken te interesseren.
Ik lees hieruit dat het toch bij voorkeur een follow the leader topic is. Een tegengeluid mag niet ingebracht worden want je kunt toch niet ontkennen dat het groepje waar jij op doelt echt wel met argumenten discussieert...en misschien wel met meer respect dan je zelf doet. Dat het argumenten zijn waar jij je niet in kunt vinden, maakt het niet dat er geen argumenten worden aangedraagt.
Bovendien wil ik je uit de droom helpen met het grootste topic ooit...geloof me er zijn genoeg topics die al vele malen de 500 pagina limiet hebben doorkruist.
Maar ik had al aangegeven dat ik een follow the leader topic NIET interessant vind, dus bij deze![]()
Van mij zullen jullie geen last meer hebben.
Simpelman schreef:knollentuin schreef:en simpelman, je spreekt jezelf gewoon te vaak tegen, en je wijst met kritische vingers naar anderen terwijl je je zelf aan het zelfde schuldig maakt.
Argumenten, dit is gewoon wat tekst in de rondte slingeren.
Simpelman schreef:Z.
knollentuin schreef:He ja, dat was een fijn , positief maar vooral praktisch topic waar ik veel aan heb gehadIk vond je eerdere post al subliem,en deze is ook behoorlijk raak. en je haalt idd topics aan die meerdere malen de 500 gehaald hebben,( dus zo bijzonder is deze nog niet) daar heb ik ook in meegedaan, bv het opnieuw leren rijden topic, 4 x in de herhaling.
Peetstap schreef:knollentuin schreef:He ja, dat was een fijn , positief maar vooral praktisch topic waar ik veel aan heb gehadIk vond je eerdere post al subliem,en deze is ook behoorlijk raak. en je haalt idd topics aan die meerdere malen de 500 gehaald hebben,( dus zo bijzonder is deze nog niet) daar heb ik ook in meegedaan, bv het opnieuw leren rijden topic, 4 x in de herhaling.![]()
Vraag me af (wat teruglezend..) wat er geworden is van aantal bokkers die actief waren toen.
(maar das offtopic)
Wellicht wat nieuw leven erin "blazen" aldaar ?
m.b.t topicstarter mag ik hem verzoeken om zelfreflectie.
U bent niet bepaald een toonbeeld van respect tonen achter de schermen, in de discussie met anderen.