Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Milkberry schreef:Simpelman heeft vanaf het begin van dit topic al ontelbaar veel keer aangegeven dat hij zich niet prettig voelt bij het tonen van beeldmateriaal vanwege privacy.
Maar een select groepje posters vindt het nodig om elke keer dezelfde discussie naar voren te brengen. Daarbij is het altijd deze zelfde discussie:
- Simpelman post geen beeldmateriaal
- Alle bokkers die vwnw rijden zijn zweverig, bospadhobbelaars of hebben te losse teugels
- Tijdens het vwnw sukkelen de paarden maar wat op de voorhand
- WF zit als een zoutzak en daarom is wat hij verder vertelt niet van toepassing
- Iedereen die het af en toe eens is met Simpelman, denkt niet zelf na en volgt precies alles wat simpelman of WF zegt. Niemand hier heeft een eigen mening.
Dat zijn zo'n beetje de onderwerpen die nu aan bod horen te komen Knollentuin![]()
Want zo hoort het hier in dit topic.
Ik hoop dat jullie de ietswat minder serieuse toon kunnen waarderen. Ik dacht namelijk dat Knollentuin aan het uitlokken was, maar ze bedoelde het serieus.
Simpelman schreef:Wanneer je naar dit soort beelden kijkt is het interessant om het geluid uit te zetten.
Daarmee verdwijnt de zoete koek en kun je zien wat er gebeurt.
Simpelman schreef:Balkenhol, luister naar zijn verhaal.
Genieten, yee zo is het!
Zie hem rijden kijk naar zijn workshops.![]()
![]()
Milkberry schreef:Gaan we nou weer serieus in op het niet hebben van beeldmateriaal van Simpelman? =__=" Ik dacht dat dat onderwerp nu wel genoeg besproken was.
jannico schreef:Sterkte Horseware.
https://www.facebook.com/carlos.s.carne ... 760709785/
Niet de meest subtiele zit hulpen. Maar in het licht van aanleuning en "vastpakken" . Ik vind dit paard een fijne zelfhouding hebben met luchtig contact.
Citaat:filmpje van jannico
Milkberry schreef:Babootje, super kinderachtig. Nee is nee. Nee is niet, net zo lang drammen totdat Simpelman er weer mee kapt. Het is niet verplicht om beeldmateriaal van jezelf te laten zien. Laten we hier alsjeblieft over ophouden nu.
marietta schreef:Citaat:filmpje van jannico
Ik zie niet dat het paard last heeft van het gebonk.
Man en paard hebben samen duidelijk plezier aan het werk dat de leidende ruiter vraagt.
Beetje bonken is lang zo erg niet als klemmen.
Er is takt, aanleuning, schwung wat minder, wél durchlässigkeit, oprichting en verzameling. Is mijn mening.