Picasso schreef:Foto's zijn van die momentopnames die net wel of net niet goed zijn.... kan je zo weinig van zeggen...
Wb de Duitse voorbeelden: ik heb er veel aan... net zoals mensen hier, veel wat jij zegt voor zoete koek slikken, zal ik dat misschien sneller doen bij deze mensen.... maar: ik heb ze zien rijden, heb zelf gezien wat ze kunnen, niet alleen wat ze zeggen. Daar zit voor mij het verschil.... Ik vind het fijn om het te zien met eigen ogen... met alleen woorden kan ik niet altijd iets.... Bewegende beelden helpen mij daarbij...
zo werkt het voor mij ook, ik moet het zien met eigen ogen, je verhaal kan o zo goed zijn, maar ik wil beeld.
enbeeld uit verleden? prima, maakt me niet uit, maar ergens een bevestiging dat het niet alleen theoretisch opgelepe[ is. en ja simpelman ,adelinde zat in stoelzit, en hing aan de teugels ,noujaaaa? hoe kan het...
en ik vraag me af of het een uitgezochte foto is, zullen we rien voor moeten bellen, maar ik denk rien een beetje inschattend dat hij zelf deze foto never nooit uitgezocht zou hebben. dat beweer je nou wel, maar ik geloof er geen ene sikkpit van