Ik heb trouwens net even je profiel bestudeerd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoviBan schreef:Maar ze durft het niet aan.
pmarena schreef:Als je met bit een betere fijn-afstelling kunt bereiken dan moet je dat gewoon doen
Lovely schreef:Maar Pmarena, wat in de ring verwacht wordt is toch niet alleen maar 'een plaatje wat bij wedstrijden hoort'? Het is imho een serie beelden die vertelt of een paard correct afgericht is en daardoor zijn werk op een fysiek goede manier kan doen. Het skala is geen doel op zich, maar een manier om je paard gezond te belasten als je het mij vraagt.
pmarena schreef:Dat plaatje dat bij wedsrijden hoort is gewoon vrij specifiek , en dat moet je maar net willen. Bvb. een westernruiter kan geweldig rijden op 1 hand , maar in de dressuurring is dat niet gewenst. Voldoet niet aan het specifieke plaatje dat men wil zien. Of als je bvb. met de teugels in een licht boogje rijdt , dat willen ze ook niet zien , want je moet steeds contact met de mond houden. Dat soort dingen. Nog niet eens de manier van lopen maar de details van de uitvoering ervan. Doe je het met een paarse cap op dan is het al ineens niet meer goed
Het "ideaalbeeld" dat is dus het ideaalbeeld van de KNHS , en niet dat van mij. Het is een heel specifiek plaatje dat men wil zien.
pmarena schreef:Het "ideaalbeeld" dat is dus het ideaalbeeld van de KNHS , en niet dat van mij.