Slaan tussen de oren, wel of niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Slaan tussen de oren, wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:30

nou meid, pak jij er lekker een eind hout bij, maar je moet niet denken dat het normaal is wat jij doet... arm paard...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:31

wat jij wil.............. tegen de tijd dat jij al 20 jaar paarden binnen krijgt om te corrigeren die met twee benen in het slachthuis staan omdat niemand er nog wat mee kan........ dan begrijp je me wel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:34

maar jij zegt dus, dat het dan helpt om maar in het rond te gaan slaan? Alsof ze daar beter van worden...

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:36

Paardenmensen noemen mijn gedrag streng doch rechtvaardig en het resulteert in paarden die door iedereen veilig te hanteren zijn. Door de regels duidelijk te stellen hoef ik weinig te corrigeren aangeizen de meeste paarden door mijn gedrag vrij duidelijk weten waar ze aan toe zijn. Paarden zijn in ruim 25 jaar tijd vrijwel zonder uitzondering bijzonder op mij gesteld en ik heb nog nooit een dier "mishandeld".

Je hebt nog steeds niet mijn vraag beantwoord maar ik heb mijn antwoord evengoed. Ik denk echt dat je dit uiterst interessante topic eens grondig moet lezen, daar kan je denk ik veel van leren.

Met alle respect, 7 jaar rijden vind ik in dit opzicht niet perse veel ervaring en gezien jouw reacties al helemaal niet. Ik denk dat jij niet hebt meegemaakt wat een aantal mensen hier hebben meegemaakt met paarden. En als het moet pak ik ook er een eind hout bij. En zoals ik Kiwiko heb leren kennen op Bokt geef ik haar zo mijn paard om voor te zorgen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:36

Of het paard er beter van wordt intresseert me op dat moment helemaal niks, dat fix ik later wel weer......... dat IK heelhuids uit de strijd komt, vind ik wel enigsinds belangrijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:37

prima, gaan jullie lekker door met paarden slaan met hout...

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:40

Zullen we zeker doen Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:40

Ik ook Haha! Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:41

Zouden we korting krijgen bij de Gamma als we samen bestellen Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:42

ik hoop het want de bezems gaan hard Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:48

hahahaha! wat zijn we grappig, hoor je wel wat je zegt? Of ze er beter van worden interesseert me dan niet! Jezus! Wat interesseert je dan wel, dat ze kreupel worden? Waarom slaan je ze dan, als ze er niet eens beter van worden?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:51

Mij intresseert het dat IK heelhuids uit de strijd komt........ en het paard intresseert me op dat moment helemaal niks, echt niks! En mocht ie kreupel worden van een skup van mij, dan is dat op dat moment zo, en daar dealen we dan later mee........

maar beter het peerd kreupel, dan ik in het ziekenhuis joh! Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:55

Ik ben helemaal niet grappig, ik ben bloedserieus
Dat jij bepaalde dingen gewoon niet wilt begrijpen omdat jij vasthoudt aan Penny-ideologie zegt meer over jou dan over ons.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:59

KiWiKo schreef:
ik hoop het want de bezems gaan hard Lachen

Jij gebruikt bezems? Ik pak ook heel vaak planken die voor de molen worden gebruikt als omheining. Staan altijd wel een paar in reserve. Heb ik altijd bij de hand staan, je weet maar nooit. Ik heb een vriend werken bij de Gamma, ik zal hem eens vragen? 5 Bezems per maand genoeg?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 14:00

per week eerder Haha! Haha! Lachen moet er volgende week weer wat laden om weg te brengen........... nah dan weet je het wel, kost weer een bezem of tig!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 14:05

5 Per week, okidoki. Ik 5 planken per week, ze breken soms maar dan gaan ze de open haard in. Voor de molen gebruiken we er niet zoveel, ik maak ze altijd op.

Moet ook een rol prikkeldraad weer hebben, wikken ik om de stang heen als ze neit willen nageven, krijg je ze prima mee met de kin op de borst. Soms wikkel ik ook een stuk om de zweep met mennen. Lekker flink zwiepen, dan lopen ze zo lekker voorwaarts door altijd.
Moet toch zeker minimaal 35% korting worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 14:37

echt heel zielig dat jullie er zulke grappen over maken... dát zegt iets over jullie...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 14:39

Wie zegt dat dit grappen zijn......... als ik er veel te laden heb, sneuvelen er veel bezems.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 14:40

doe je er echt prikkeldraad om heen dan?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 14:41

dat heb ik niet geschreven Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 14:44

nou die andere dan... maar jij vindt het echt normaal he? dat je een paard kreupel slaat met een houten plank? echt ziek in je hoofd ben jij! en die andere ook!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 14:47

waarom.......... moet ik me het ziekenhuis in laten helpen door een onopgevoedde asociale klerebok???? ikke niet hoor. Zoals ik al zei, beter paard kreupel dan ik in het ziekenhuis....... het paard krijg ik wel weer goed........ maar mijn gezin en bedrijf draait niet door zonder mij....

en als jij vind dat ik ziek in mijn hoofd ben............ dan mag jij dat vinden Lachen geen probleem.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 14:49

maar denk jij nou echt dat een rotpaard, om het maar even zo te zeggen, liefer/ beter ervan word als jij hem in elkaar slaat?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 14:50

het wordt in iedergeval een stuk respectvoller als de verhoudingen weer rechtgezet zijn........... Ja dus Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 14:52

mij lijkt het, dat je een bang en kopschuw paard overhoud, dat uberhaupt de rest van leven niet een leuk paard word omdat ie voor alles bang is en naar iedereen bijt uit angst. En bovendien panisch is voor de zweep...