Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
lottehorse schreef:ik ben het wel eens.. zo gaat het vaak.. ik heb een Eigen paard en dat kost nog best wel wat geld.. ik kan gewoon geen duuren dingen betalen. maar ik vint niet dat je gelijkt hebt als het gaat om het rijden. je paard kan best een dagje in zijn stal blijven staan. genoeg om naar te kijken. lekker een dagje rust. en wat dagt je van rijden in bak...:S vindje het gek als je midden in bijv. den haag woont kan je toch niet ander!! en ook als je setjes hebt kan je gewoon dicht bij je paard staan!

en als ik dan ook nog een gewoon simpel zadeltje heb en een gewoon hoofdstel en dan moet je me wedstrijd jasje zien! er zit een gaatje in.. oohh,, naja ik heb er geen problemen mee., maar ik heb wel een beetje een hekel aan die mensen die zo denken, ik vind shetjes geweldig. als ik geld heb of iets goedkoops zie dan koop het bijna altijd wel! ik heb ook wel een stuk of 3 setjes, ik vind wel dat somige mensen echt iets heben van van ik heb een paard,, (paard
eerder een automaat
) en daar rij ik wedstrijden mee schep ik mee op en alle anderen zonder paard of lelijkere paarden zijn stom! dat soort mensen tja,, daar erger is mij aan
denk maar eens aan die mensen die bijvoorbeeld stoer lopen doen over wat voor geweldige auto ze hebben
heel makkelijk want ik geef echt niks om auto's
ik rij er in om van A naar B te komen, en verder...? maar als je in de paardenwereld zulke mensen tegen komt die zoon opmerking maken als jij dan bijvoorbeeld mindere spullen of zo iets hebt , dan denk je al heel snel dat dat minachting is, terwijl hun dat helemaal niet zo hoeven te bedoelen! (uitzonderingen zijn er natuurlijk ook, van die mensen die bij alles wat ze gekocht hebben trots het bedrag noemen waarvoor ze het gekocht hebben etc etc en dat ze het je dan 20 keer vertellen enzo...maar goed dat vind ik eerder saaie info dan dat ik jaloers ben dat diegene alweer nieuwe laarzen van 500 euro heeft ofzo
)
met mijn bijna 190 ben ik wat groot voor het beestje van 140, maar een plezier dat we gehad hebben
opmerkingen heb ik genoeg gekregen ja maar die waren enkel en alleen positief
ligt er ook aan hoe je zelf bent denk ik... ik ben eigenlijk altijd vrolijk/vriendelijk als iemand me aanspreekt of paardjes wil aaien of wat dan ook, en het is toch ook geven en nemen toch?
En; Tinkers zijn juist superleuke paardjes

) en een net hoofdstel.
Chocolademelk zeker
(mijn pony heeft het niet op mensen die ze niet kent, bij mij heeft het ook meer dan een jaar geduurd voordat ik ook maar iets aan vertrouwen had gewonnen bij haar).