lottehorse schreef:ik ben het wel eens.. zo gaat het vaak.. ik heb een Eigen paard en dat kost nog best wel wat geld.. ik kan gewoon geen duuren dingen betalen. maar ik vint niet dat je gelijkt hebt als het gaat om het rijden. je paard kan best een dagje in zijn stal blijven staan. genoeg om naar te kijken. lekker een dagje rust. en wat dagt je van rijden in bak...:S vindje het gek als je midden in bijv. den haag woont kan je toch niet ander!! en ook als je setjes hebt kan je gewoon dicht bij je paard staan!
ik wil nog even wat bij mijn eerste comentaar zetten 
ik rij ook wel onderlingen wedsrijden. en toen reed ik op mijn vroegere apaloosa, kijken ze me toch minachtend aan. alleen maar omdat het een apaloosa is!
en als ik dan ook nog een gewoon simpel zadeltje heb en een gewoon hoofdstel en dan moet je me wedstrijd jasje zien! er zit een gaatje in.. oohh,, naja ik heb er geen problemen mee., maar ik heb wel een beetje een hekel aan die mensen die zo denken, ik vind shetjes geweldig. als ik geld heb of iets goedkoops zie dan koop het bijna altijd wel! ik heb ook wel een stuk of 3 setjes, ik vind wel dat somige mensen echt iets heben van van ik heb een paard,, (paard
eerder een automaat
) en daar rij ik wedstrijden mee schep ik mee op en alle anderen zonder paard of lelijkere paarden zijn stom! dat soort mensen tja,, daar erger is mij aan