Brainless schreef:@minikatje
Maar niet elk persoon met overgewicht heeft een eetstoornis.
En niet iedereen met overgewicht is te zwaar voor z'n paard.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Skygirl schreef:Amanda schreef:N.a.v. Neroo's afvalrace () ben ik eens gaan kijken naar foto's van 2 jaar terug en van nu.
Als ik nu weer zo dik word dan stap ik er zeker niet meer op. Heel confronterend.
Maar toen had ik het niet eens zo in de gaten en praatte ik het ook goed met excuses
Echt? want ik weet nog dat ik foto's zag van jou, minimaal een jaar geleden. En toen had je helemaal een speciaal zadel uitgezocht waar jij goed in pastte, maar die ook goed op je paard pastte.Toen kwam je aardig bewust over, vandaar dat ik het me ook nog herinner.
Sabine_Duco schreef:Nou ik kan je vertellen, als ik die pony was geweest had ik geen stap meer gezet. En ik vind het dan ook zeker niet vreemd dat deze pony blijkbaar zijn grens had bereikt en dat hij dus zelfs wel iets liet merken. Want het was echt gewoon heel erg zielig. En zo zag ik bij meer paarden dat ze hinder ondervonden van hun te zware ruiter.

Wranglerbutt schreef:Brainless schreef:@minikatje
Maar niet elk persoon met overgewicht heeft een eetstoornis.
En niet iedereen met overgewicht is te zwaar voor z'n paard.
Wranglerbutt schreef:minikatje schreef:@wranglerbutt, thank you.
een 20 jarige op een shet kan ook te zwaar zijn.
Danique_G schreef:Niet dat we mensen met overgewicht van de straat moeten pesten als we zien lopen maar meer in de trent van aanspreken als we ze vet zien eten.

Wranglerbutt schreef:Danique_G schreef:Niet dat we mensen met overgewicht van de straat moeten pesten als we zien lopen maar meer in de trent van aanspreken als we ze vet zien eten.
Goed idee!!![]()
En dan ook iedereen die een sigaret opsteekt, aanspreken!
Of iedereen die alcohol drinkt!![]()
Of als iemand op een skateboard rijdt zonder helm![]()
Of in een vervuilende auto rijdt
Wat doen mensen toch een boel domme en onverantwoorde dingen hè?
Wranglerbutt schreef:Danique_G schreef:Niet dat we mensen met overgewicht van de straat moeten pesten als we zien lopen maar meer in de trent van aanspreken als we ze vet zien eten.
Goed idee!!![]()
En dan ook iedereen die een sigaret opsteekt, aanspreken!
Of iedereen die alcohol drinkt!![]()
Of als iemand op een skateboard rijdt zonder helm![]()
Of in een vervuilende auto rijdt
Wat doen mensen toch een boel domme en onverantwoorde dingen hè?
ukje schreef:Helaas zijn er hiervan genoeg.
Mando schreef:Als jij mij aan zou spreken als ik te dik zou zijn en een patatje loopt te eten dan zou je een verkeerde aan me hebben hoor....
Danique_G schreef:Overgewicht lijkt wel te worden geaccepteerd, vind ik jammer. Het is zoals bekend ongezond, je bent (ik teminste) meer onzeker, voelt je minder lekker, kleding staat (mijn ervaring) minder goed.
Vooral de eerste reden in vergelijking met wat er steeds meer wordt geeist in de supermarkten (meer eerlijk vlees, eerlijk voedsel enz enz)vind ik erg tegenstrijdig.
Niet dat we mensen met overgewicht van de straat moeten pesten als we zien lopen maar meer in de trent van aanspreken als we ze vet zien eten.
. Siets schreef:Danique_G schreef:Overgewicht lijkt wel te worden geaccepteerd, vind ik jammer. Het is zoals bekend ongezond, je bent (ik teminste) meer onzeker, voelt je minder lekker, kleding staat (mijn ervaring) minder goed.
Vooral de eerste reden in vergelijking met wat er steeds meer wordt geeist in de supermarkten (meer eerlijk vlees, eerlijk voedsel enz enz)vind ik erg tegenstrijdig.
Niet dat we mensen met overgewicht van de straat moeten pesten als we zien lopen maar meer in de trent van aanspreken als we ze vet zien eten.
Dit is toch te gek voor woorden? Zou jij het werkelijk dúrven om mensen met een fors postuur aan te spreken
die in het openbaar een patatje eten? Niet te geloven gewoon... In mijn dikke periode was ik juist bang voor
dit soort reacties als ik ook een ijsje at net als de rest die een stuk dunner was. Die angst was dus zo te lezen
niet ongegrond.
minikatje schreef:ukje schreef:Helaas zijn er hiervan genoeg.
gezien jouw diethiek etc,zul je er meer mee te maken krijgen.
maar helaas zie ik over het algemeen eerder te zware 20-jarigen.Mando schreef:Als jij mij aan zou spreken als ik te dik zou zijn en een patatje loopt te eten dan zou je een verkeerde aan me hebben hoor....
maar dat slaat toch ook nergens op?
je kan imo alleen iemand aanspreken als hij/zij iets doet waarvan de ander last heeft.
anders krijg je toch "moet ik zelf weten!"