Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pharagirlke schreef:Eh dat kan ook natuurlijkOf het KWPN heeft zich gewoon vergist
We zien allemaal wat er terecht is gekomen van "wij willen bruikbare paarden voor iedereen"
Dus ze zullen vast ook wel toevallig een Hackney door het programma heen hebben kunnen draaien
zipje71 schreef:Om nog even terug te komen op het feit dat men vond dat Totilas bij Jiska van den Akker normaler liep, hierbij een stukje uit het intervieuw met haar uit de Bit
"Hij draafde heel gewoon hoor, echt niet dat je dacht:moet je nou eens kijken. Maar als ik hem dan een beetje doorsloot en ik gaf wat extra been, dan zag ik ineens een hoef voor mijn neus verschijnen. Dus gaf ik nogmaals been, kwamen er twee hoeven. Al snel hield hij het een hele lange zijde vol. het werd zijn tweede natuur om zo te draven"
Dus helemaal geen trucs en zeker niet door Edward!
_San87_ schreef:zipje71 schreef:Om nog even terug te komen op het feit dat men vond dat Totilas bij Jiska van den Akker normaler liep, hierbij een stukje uit het intervieuw met haar uit de Bit
"Hij draafde heel gewoon hoor, echt niet dat je dacht:moet je nou eens kijken. Maar als ik hem dan een beetje doorsloot en ik gaf wat extra been, dan zag ik ineens een hoef voor mijn neus verschijnen. Dus gaf ik nogmaals been, kwamen er twee hoeven. Al snel hield hij het een hele lange zijde vol. het werd zijn tweede natuur om zo te draven"
Dus helemaal geen trucs en zeker niet door Edward!
Het is dus Jiska's schuld
zipje71 schreef:Nee, het paard kan gewoon zo lopen, punt
webster543 schreef:Waarom zou je iets afleren, wat blijkbaar het ideaalbeeld is voor elke jury??
Uiteindelijk draait het in de sport alleen om wat de jury wil zien. Niet meer en niet minder.
zipje71 schreef:Blijkbaar niet want nu vraag je je af waarom Jiska Totilas zijn loopje niet heeft afgeleerd.
webster543 schreef:@ _San87_, ik denk dat het spijtig genoeg wel zo is. Ik zeg er duidelijk bij SPIJTIG GENOEG!!
Ik denk dat in de sport alleen de redenering "als het plaatje maar klopt, telt". Kan je daar niet mee leven, dan moet je maar in het bos gaan wandelen.
Ik speel hiermee advocaat van de duivel, zelf zal ik streven naar een proef die voor mij wel goed aanvoelt. Wat de jury er van denkt, so what!