Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Horseware schreef:xxdomiixx: ik vind je paard er vooral beter uitzien. Over het rijden kan ik in dressuurmatige zin niet echt iets zeggen. Ik heb zelf namelijk niets met rijden met halster en touw (voor de lol een keer misschien, maar niet om mijn paarden te trainen).
Horseware schreef:Dan ben je zo te zien goed op weg. Het ziet er vriendelijk en rustig uitOok leuk om de blik in de ogen te vergelijken tussen de bovenste en onderste foto's.
Watermill schreef:Een groot compliment xxdomiixx. Ik vind het mooi om te zien dat je dit paard met veel geduld aan het opknappen bent en werkt aan een goede communicatie. Hij ziet er nu uit als een gezond paard, ik schrok best wel van het eerste plaatje.
xxdomiixx schreef:Ik heb echt nog nooit van een tweede draf gehoord. Vind het eigenlijk ook onzin er zijn al 4 soorten draf, krijg zo het idee dat mensen er dan een volgende bij verzinnen omdat ze 2 van de 4 soorten niet voor elkaar krijgen (verzameld en arbeidsdraf) en er dan maar gewoon een tweede draf van maken, dat het tenminste nog iets is in plaats van geen van beide
Lante schreef:xxdomiixx schreef:Ik heb echt nog nooit van een tweede draf gehoord. Vind het eigenlijk ook onzin er zijn al 4 soorten draf, krijg zo het idee dat mensen er dan een volgende bij verzinnen omdat ze 2 van de 4 soorten niet voor elkaar krijgen (verzameld en arbeidsdraf) en er dan maar gewoon een tweede draf van maken, dat het tenminste nog iets is in plaats van geen van beide
Dat jij er nog nooit van gehoord hebt wil niet zeggen dat het onzin is. Heb je de gegeven info wat betreft de 2e draf überhaupt wel gelezen vraag ik me af?