Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Simpelman schreef:Op 1:00min en op 2:00min en op 2:50min.
Dit paard kostte 10.000
https://www.youtube.com/watch?v=jps284rd2DI
Air schreef:Babootje, misschien is het eens goed om aan zelfreflectie te doen? Jij was diegene die mij zij dat ik het in de verkeerde context zag.
De woorden van Simpelman verdraaide je naar de ruiter trekt, terwijl dat nergens geschreven stond.
Sinds je hier binnen bent komen vallen ben je bezig met steken onder water, over ieder woord wat Simpelman schrijft val je.
Als mensen kritiek hebben op foto's of filmpjes die je plaatst is daar altijd een ''maar'', terwijl je zelf heel goed kritiek kan uiten en naar kan overkomen met je teksten. Horseware reageert ergens op en je plaatst het commentaar direct in twijfel want ''Ik heb ze niet gezien Horseware. Geprobeerd je filmpjes terug te vinden in het topic maar stonden allemaal prive. Ik heb 1 x een longeer filmpje gezien waarbij ik het paard (weliswaar ontspannen) maar wel op de voorhand vond.''.
Ik krijg hier een nare bijsmaak van, een gevoel van ''ik ben beter dan zij, alleen wat ik zeg kan kloppen''.
En dan vind je het blijkbaar ook nog gek ook dat we het niet allemaal met je eens zijn, terwijl dat, als je dit topic al wat langer volgt, alleen maar compleet logisch zou moeten zijn.
Ik krijg dus ook een flauw vermoeden dat je maar al te goed weet dat waar je Simpelman nu van beschuldigt daar juist zelf mee bezig bent.
Wat is precies je doel in dit topic? Wil je iets toevoegen? Denk je dat dan bovengenoemde opmerkingen en opmerkingen als ''nu val je door de Simpelman(d))'' iets toevoegen? Dat daarmee anderen naar je willen luisteren?
Evelijn schreef:@Picasso Die teugelvoering hoort volgens mij bij die school... maar daar weet/snap ik ook weinig van.. is weleens eerder in topic besproken bij Philip Karl.
Tja... De omgeving zal er vast mee te maken hebben... en net als van af en toe achter de LL gaat paard niet dood van af en toe een beetje spanning... maar je wil toch beste laten zien en uiteindelijk betekend spanning dat je niet het beste kan laten zien... en dat je dus moet zorgen dat ruiter en paard zo goed zijn in spanning laten afvloeien dat het niet meer voorkomt. Harmonie is niet voor niks als belangrijk punt genoemd bij de nieuwe proeven van de KNHS.
Babootje schreef:Starbreeze schreef:Ik ben echt serieus maanden bezig geweest mn paard letterlijk te ontkrullen en dat viel nog niet mee want meneer wilde altijd vooruit en ik was gewend eraan te zitten. Ik heb hem gewoon losgelaten en vanuit daar een licht contact opgebouwd.
Heb je het over de Fries uit je profiel Starbreeze?
Evelijn schreef:@Picasso Die teugelvoering hoort volgens mij bij die school... maar daar weet/snap ik ook weinig van.. is weleens eerder in topic besproken bij Philip Karl.
FCSA schreef:Evelijn schreef:@Picasso Die teugelvoering hoort volgens mij bij die school... maar daar weet/snap ik ook weinig van.. is weleens eerder in topic besproken bij Philip Karl.
Klopt, ik had toen die vraag/opmerking geplaatst over het 'omhoog halen' van het hoofd met de handen (absolute ipv relatieve oprichting) om op die manier 'lichtheid' te creeeren.
Lante schreef:Die geschatte prijzen mag je van mij weg laten. Heb de meest fantastische paarden in fysiek/mentaal slechte conditie uit de handel gehaald voor weinig. Zegt me niks. Prijs is wat de gek er voor geeft. Elk gezond paard kan taktmatig correct bewegen en losgelassen en durchlassig zijn, ongeacht de waarde of het aankoop bedrag.
Starbreeze schreef:Zo doe ik het ook
Ben wel benieuwd waarom je vroeg of het de fries betrof Babootje