LDRD schreef:Ben heel benieuwd.
Bovendien is er misschien ook een jurylid hier op bokt te vinden die normaal ook Z2 proeven jureert, die het vanuit dat oogpunt van deskundig commentaar zou kunnen voorzien?
Als jij een jurylid kan vinden dan vind ik het geen probleem, zijn er meerdere op bokt en er is vast wel eentje die mee wil werken.
@ Anya.
Ik vond het al erg dat hij er niet in een keer overheen wilde lopen
Niet dat ik me boos maakte, heb hem voor de brug gezet en hem niet laten weglopen, na een hoop geblaas wilde hij eerst testen of de brug hem wel hield en heeft hij met beide voorvoeten staan stampen en daarna met een diepe zucht erover heen gegaan.
De band die ik met dit paard heb is ook niet goed te omschrijven, het is het type paard hele grote bek en een inimini hartje, hij heeft dan ook een ruiter nodig die hij voor een 100% vertrouwt en die hem steunt.
Daarvoor krijg ik van hem een heel werkwillig en leergeirig paard die eigenlijk alles wel voor me wil doen, zolang ik maar eerlijk en duidelijk ben.
En het pasje met een bepaalt been hebben ze me ook laten doen, gelukkig begreep mijn paard het
Paarden en alles er omheen is leuk, ik probeer elk boek wat er is te kopen en te lezen, als het nu over western gaat of fokkerij, tuigage of dressuur, nieuw of antiek, ik wil ze allemaal hebben en lezen.
Ik heb al meerdere jaren geen les gehad en dan komt het weleens voor dat ik vastloop bij bepaalde oefeningen, pak dan alle boeken erbij en ga kijken hoe men het in de verschillende disciplines oplost, dit probeer ik uit totdat ik voor mezelf een werkbaar geheel heb.
Zou best wel weer les willen hebben maar zoek iemand die net als ik probeert het paard in zijn geheel te zien en niet bepaalde theorien en methodes na streeft.